دومین ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شیراز احداث می‌شود


دومین ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شیراز احداث می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس با بیان اینکه توجه به موضوع ایمنی، یکی از ضرورت‌ها در احداث و توسعه فعالیت‌های صنعتی است، از احداث دومین ایستگاه آتش نشانی در شهرک صنعتی شیراز خبر داد.

احد فتوحی چهارشنبه ۹ مهرماه در آیین تجلیل از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، بیان کرد: با توجه به گستردگی شهرک صنعتی شیراز، احداث ایستگاه دوم آتش‌نشانی به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم ایمنی، یک ضرورت است.

او با بیان اینکه 14 خودروی آتش‌نشانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس فعال است، گفت: واحدهای آتش نشانی با توجه به افزایش توقعات و انتظارات از آنها باید به طور مستمر در حال توانمندسازی و برنامه‌ریزی برای به کارگیری راهکارهای تخصصی و علمی برای افزایش ایمنی و ارتقای تاب‌آوری باشند.

فتوحی ادامه داد: در کنار این مباحث، فرهنگ سازی و آموزش، ‌نظارت بر ایمنی واحدهای تولیدی و صنعتی و بهره گیری از ظرفیت واحدهای صنعتی از طریق توانمند سازی نیروی انسانی همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با توجه به وظایف و ماموریت‌های خود در زمینه ایمنی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، همواره تلاش کرده با رویکرد دانش ‌پایه و نوآورانه و با همکاری سایر نهادها، زمینه ارتقای ایمنی واحد های صنعتی و افزایش خدمات آتش نشانی‌ها را فراهم کند.

فتوحی اضافه کرد: امروز با تلاش مجموعه آتش نشانی، پوشش خدمات آتش نشانی به صنعتگران در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و برخی شهرک‌های صنعتی دیگر به نقطه مطلوبی رسیده و در حال ارتقای وضعیت موجود هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اهمیت کار آتش‌نشانان، گفت: روز آتش نشان، فرصتی برای یادآوری فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی است که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می‌کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!