حمله مدیرعامل پیشین استقلال: اگر نظم در اردو حاکم نبود مقصرش سعادتمند است


حمله مدیرعامل پیشین استقلال: اگر نظم در اردو حاکم نبود مقصرش سعادتمند است

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: به سعادتمند توصیه اکید دارم چند مشاور استقلالی و دانا کنار خود داشته باشند، مشاورانی که در حال حاضر به او مشاوره می‌دهند باشگاه را وارد چالش کرده‌اند. نوشته حمله مدیرعامل پیشین استقلال: اگر نظم در اردو حاکم نبود مقصرش سعادتمند است اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حمله مدیرعامل پیشین استقلال: اگر نظم در اردو حاکم نبود مقصرش سعادتمند است

کاظم اولیایی: مدیرعامل استقلال برای نظارت به مسافرت رفت یا گشت و گذار؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۵
حمله مدیرعامل پیشین استقلال: اگر نظم در اردو حاکم نبود مقصرش سعادتمند است

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: به سعادتمند توصیه اکید دارم چند مشاور استقلالی و دانا کنار خود داشته باشند، مشاورانی که در حال حاضر به او مشاوره می‌دهند باشگاه را وارد چالش کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال حرف‌های جالبی درباره اتفاقات این روزها بر زبان آورد که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید.

*از قول من برای احمد سعادتمند بنویسید این ره که تو می‌روی به ترکستان است. استقلال آینده را در پیش دارد و شخم زدن گذشته دردی را دوا نمی‌کند، ایجاد بحران مصنوعی و جدید بحران بزرگ استقلال را از بین نمی‌برد و اینها درس‌های مدیریتی است که باید رعایت شود.

کاظم اولیایی گفت:

* به سعادتمند توصیه اکید دارم چند مشاور استقلالی و دانا کنار خود داشته باشند، مشاورانی که در حال حاضر به سعادتمند مشاوره می‌دهند او را وارد چالش می‌کنند. حمله کردن به تیم و بازیکن، شایسته مدیر ارشد استقلال نیست. اینکه بخواهیم همه را زیر سوال ببریم دو معنا می‌تواند داشته باشد. یا مشاورین خوبی کنار احمد سعادتمند نیستند یا کاسه‌ای زیر نیم کاسه است که ما از آن خبر نداریم.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال ادامه داد:

*مگر می‌شود بازیکن در اردو برنامه نداشته باشد، ساعت غذا و خواب مشخص است، این برنامه در تیم‌های محلی هم وجود دارد، اگر برنامه نداشتند که خودشان در قطر بودند و باید از مربیان می‌خواستند که برنامه‌ای را تدوین کنند که همه مسائل در آن لحاظ شده باشد. مدیرعامل برای چی به اردوی تیمش می‌رود.

کاظم اولیایی گفت:

*مدیرعامل برای نظارت به مسافرت می‌رود نه گشت و گذار؟ مدیران ارشد همراه تیم به اردوها می‌روند که نظم برقرار باشد؟ او باید به این پرسش‌ها پاسخ دهد.او باید بگوید تیم نظم داشت یا خیر و اگر نظمی حاکم نبود مقصر اصلی خودش هست. حضور فیزیکی یک مدیر که فایده‌ای ندارد بلکه باید این حضور به خروجی مثبت منجر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش