واکنش جواد محمدی به فصل بد ذوبی ها


واکنش جواد محمدی به فصل بد ذوبی ها

جواد محمدی می‌گوید ذوب‌آهن سال خوبی را سپری نکرده ولی در فصل آینده نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی خواهد داشت. نوشته واکنش جواد محمدی به فصل بد ذوبی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش جواد محمدی به فصل بد ذوبی ها

جواد محمدی: از این بهتر خواهیم شد؛ نه ذوب‌آهن که هیچ‌کس سال خوبی را نداشت
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۸
واکنش جواد محمدی به فصل بد ذوبی ها

جواد محمدی می‌گوید ذوب‌آهن سال خوبی را سپری نکرده ولی در فصل آینده نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیایی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کسالت جواد محمدی داور سابق فوتبال کشور و مدیرعامل فعلی باشگاه ذوب آهن سبب شد تا او مدتی به اجبار از هدایت تیم کنار برود و جمشیدی که یکی از اعضای هیئت مدیره بود، وظیفه سرپرستی باشگاه را در هفته های انتهایی لیگ نوزدهم برعهده گرفت.

این موضوع تا چند هفته پیش ادامه یافت، تا اینکه درنهایت حواشی پیرامون باشگاه در فصل نقل و انتقالات سبب شد تا جواد محمدی به سمت خود بازگردد و چهار عضو هیئت مدیره نیز دچار تغییر شدند.

جواد محمدی در گفتگویی در مورد این روزهای پرحاشیه در باشگاه ذوب آهن گفت:

« بالاخره خب در مقاطع زمانی مختلف اتفاقات مختلفی می افتد که ممکن است منجر به ایجاد حاشیه هم بشود. خوشبختانه طی روزهای اخیر که هیئت مدیره جدید که تلفیقی از جوانی، علم مدیریت و تجربه است، مشغول به کار شد، اتفاقات خوبی افتاده است و خدا را شکر استارت تمرینات زده شده و تیم فوتبال باشگاه در حال پیدا کردن شکل اصلی خود است.شکل خودش را در خال پیدا کردن است.»

بخش بعدی حرف‌های مدیرعامل ذوب آهن در رابطه با جدایی چند چهره شناخته شده تیم بود و اضافه کرد:

تغییرت و تحولاتی درتیم رخ داده است. برخی چهره های سرشناس تیم رفته اند و به تیم های خوب هم رفته اند. ما هم رفته رفته شکل تیمی خودمان را بهتر می‌کنیم. در ادامه خیلی بهتر از این خواهیم شد. کادر فنی برنامه هایش را اعلام کرده و هر روز در حال کار کردن روی این موضوع هستیم.»

جواد محمدی مدیرعامل ذوب آهن در واکنش به این سوال که پس از بازگشت به پست مدیریت تغییری در انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی تیم ایجاد نکرد، افزود:

« رحمان رضایی از ملی پوش‌های سابق فوتبال ایران و از لژیونرهای با سابقه ما در فوتبال ایتالیا بوده است. بالاخره بازیکن ذوب‌آهن هم بوده و در مربیگری هم از چهره های جوان است. در هیئت مدیره سیاستمان این است که فضا را آماده کنیم تا بدون دغدغه کارش را پیش ببرد. موفقیت رحمان، اول موفقیت ذوب آهن است و همینطور در صورت موفقیت یک چهره جوان هم به مربیان کشور اضافه خواهد شد.»

رضایی در ادامه و در واکنش به این موضوع که نسل مربیان در حال تغییر است و چهره های جوانی در لیگ بیستم روی نیمکت تیم ها حضور خواهند داشت، گفت:

« این خودش یک پوست اندازی است. این تغییر نسل باید در بخش بازیکنان، مدیران و مربیان رخ بدهد. باید این تغییر نسل رقم بخورد. در همه جای کشور باید این تغییر نسل صورت بگیرد. باید یک جایی به جوانان اعتماد شود و این جوان ها می توانند کمک کنند.»

جواد محمدی در پاسخ به این سوال که برنامه تیم فوتبال ذوب اهن در ادامه چیست، توضیح داد:

« نیازهای تیم را آقای رضایی باید بسنجد و اعلام کند. در بازار نقل و انتقالات خوب عمل کردیم و یک سری بازیکنان را در پست های که نیاز داشتیم جذب کردیم. در مورد مابقی نیازها مذاکرات در حال انجام است و دنبال این هستیم که به بهترین شکل تیم را آماده فصل بعدی کنیم.»

او سپس در رابطه با چشم انداز تیم برای فصل آینده عنوان کرد:

« در درجه اول به دنبال این هستیم که تیم فوتبال باشگاه موفق تر و اثرگذارتر از فصل گذشته باشد. در درجه دوم ذوب آهن در سال های گذشته نماینده ایران در آسیا بوده و نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم. تیم های دیگری هم هستند ولی امیدوارم با تقویتی که انجام می دهیم بتوانیم در این این رقابت پیروز باشیم.»

سوال پایانی از جواد محمدی در رابطه با سال بدی بود که ذوبی‌ها سپری کردند. او در واکنش به این سوال اینطور صحبت کرد:

« سال خوبی برای هیچ کس نبود. پیدایش عجیب و غریب کرونا در سطح دنیا، از اتفاقاتی است که زندگی مردم را ویران کرده است. این نشان می دهد سال برای هیچ کس خوب نبوده است. ببینید چقدر بد است که تیمی قهرمان شود ولی هواداری در استادیوم نباشند. سال خوبی برای هیچ کس نبود و گریبان تیم ما را هم گرفت ولی در سال جدید سعی می کنیم شرایط را تغییر دهیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول