امیدواری کادر فنی پرسپولیس درباره یک ستاره


امیدواری کادر فنی پرسپولیس درباره یک ستاره

هافبک دفاعی قرمزها با نمایشی که برابر السد و شارجه داشت نشان داد به شرایط آرمانی خود بازگشته است. نوشته امیدواری کادر فنی پرسپولیس درباره یک ستاره اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

امیدواری کادر فنی پرسپولیس درباره یک ستاره

نوراللهی دوباره آماده است
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۲
امیدواری کادر فنی پرسپولیس درباره یک ستاره

هافبک دفاعی قرمزها با نمایشی که برابر السد و شارجه داشت نشان داد به شرایط آرمانی خود بازگشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نوراللهی کاپیتان پرسپولیس که بعد از اتفاقات دربی در نیمه نهایی جام حذفی اصلا روحیه خوبی نداشت، در یکی از تمرینات پرسپولیس در تهران و قبل از اعزام به قطر و آغاز مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت هم شده بود تا از شرایط خوب همیشگی خود فاصله بگیرد. اما اعضای کادر فنی پرسپولیس اعتقاد داشتند او همچنان درگیر اتفاقات بعد از خراب کردن پنالتی در دربی است. به همین علت بود که وقتی در بازی رفت برابر التعاون عربستان احمد نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد نیمکت نشین شد و شرایط به گونه ای پیش رفت تا بعد از صحبت های کادر فنی با هافبک قرمزها و تمریناتی که برای او در نظر گرفته بودند با روحیه بهتر در بازی با شارجه امارات و السد قطر شاهد چهره متفاوتی از نوراللهی بودیم.

احمد نوراللهی در فصل نوزدهم از بهترین های پرسپولیس بود و در شرایطی که کمال کامیابی نیا نمی توانست بازی کند نظم خاص به خط میانی قرمزها داده بود، احمد برخلاف همه هافبک های دفاعی بازی خشن و درگیرانه را در دستور کار خود قرار نمی دهد و به ندرت با بازیکنان حریف درگیر می شود. او یک بازیکن پرتلاش و انرژیک در میانه میدان است و بیشتر ار هر بازیکنی می دود.

این بازیکن در بازی برابر السد موفق شد عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد و مشخصا ً حالا دیگر نسبت به گذشته دچار تغییرات مثبت شده است. شاید به همین علت بود که کادر فنی اصرار زیادی در ریکاوری دوشنبه شب داشت تا احمد بتواند بهترین شرایط را برای خود بسازد و بدون هیچ مشکلی از لحاظ بدنی و روانی به دیدار مقابل پاختاکور برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم