قبض کاغذی از سامانه توزیع آب در شیراز رخت بربست


قبض کاغذی از سامانه توزیع آب در شیراز رخت بربست

شیراز - ایرنا- معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شیراز از حذف قبض کاغذی در سامانه توزیع آب و دریافت هزینه در این شرکت خبر داد و رضایت‌مندی مشترکین را یکی از مهم‌ترین اهداف آبفا شیراز در این زمینه برشمرد و اظهار داشت: خدمات‌رسانی به‌موقع، دقیق و کارآمد موجب ارتقای سطح  کیفی زندگی شهروندان می‌شود که درنهایت رضایت خاطر آنها را به دنبال...

علی شبانی روز چهارشنبه حذف قبض کاغذی را با عنایت به اهداف توسعه دولت الکترونیک در راستای افزایش سرعت و کیفیت خدمات به مردم برشمرد و گفت: حذف قبض کاغذی در راستای مدیریت سبز و در جهت تسریع در تحویل قبوض آب الکترونیکی به مشترکین، همچنین نیاز به همراهی شهروندان در شرایط شیوع کرونا در ارائه این خدمت صورت گرفت.

شبانی اظهار داشت: حذف قبض کاغذی علاوه بر تسهیل و تسریع خدمت‌رسانی به مردم، سبب کاهش هزینه‌های چاپ قبض و تحویل دهی آن می‌شود.

وی با اشاره به لزوم ارسال شناسه قبض ملک به سیستم خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شیراز افزود: مشترکین شیرازی می‌بایست شناسه قبض ملک خود را در سیستم خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شیراز ثبت کنند تا قبوض الکترونیکی به شماره تلفن همراه آن‌ها ارسال شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا شیراز در ادامه گفت: ارسال شناسه قبض ملک به سیستم خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب شیراز برای دریافت قبوض الکترونیکی به شماره تلفن همراه از چند طریق امکان‌پذیر است که شامل ارسال شناسه قبض آب به‌وسیله پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۹۴۵، مراجعه به سایت شرکت به آدرس https://moshtarak.abfa-shiraz.ir و ثبت شناسه قبض آب از طریق پیوند قرمزرنگ " ثبت شماره موبایل جهت دریافت پیامکی قبوض" و نیز برقراری ارتباط از طریق تلفن ثابت به سامانه ۱۵۲۲ و ثبت شناسه قبض آب می‌شود.

وی در ادامه به روش‌های قرائت و توزیع قبوض در کلان‌شهر شیراز اشاره کرد و گفت: مشترکینی که در مجتمع مسکونی سکونت دارند و فقط کنتور حجمی آن‌ها قرائت و یک قبض برای مجتمع صادر می‌شود می‌بایست نماینده مجتمع نسبت به ثبت شناسه قبض آب به یکی از روش‌های یاد شده اقدام نموده و نیازی به اقدام سایر ساکنین نیست زیرا در صورت اقدام هر یک از ساکنین، آخرین شماره تلفن جایگزین گردیده و پیامک قبض برای ایشان صادر می‌گردد.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شیراز افزود: مشترکینی که در مجتمع سکونت دارند و علاوه بر کنتور حجمی آن‌ها، کنتورهای فرعی نیز قرائت و قبض انفرادی جهت هر واحد صادر می‌گردد می‌بایست هرکدام از ساکنین به‌صورت مجزا شناسه قبض آب واحد خود را ثبت نمایند.

شبانی اظهار داشت: در صورت جابجایی، مشترکین می‌بایست شناسه قبض ملک جدید را به یکی از روش‌های پیش‌گفته با شماره تلفن همراه به سامانه ۳۰۰۰۴۹۴۵ ارسال نمایند که در این صورت قبض الکترونیکی مکان جدید برای ایشان ارسال می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارسال قبض الکترونیکی مشترکینی که نیاز به مستندسازی فیزیکی قبوض آب‌دارند نظیر ادارات و سازمان‌ها، می‌توانند با مراجعه به میز خدمت الکترونیکی شرکت به آدرس https://moshtarak.abfa-shiraz.ir نسبت به رؤیت و چاپ قبض با جزییات آن اقدام نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !