زمین واگذار شده به سرمایه‌گذاران در پاسارگاد در صورت عدم سرمایه‌گذاری پس گرفته می‌شود


زمین واگذار شده به سرمایه‌گذاران در پاسارگاد در صورت عدم سرمایه‌گذاری پس گرفته می‌شود

شیراز-ایرنا-فرماندار شهرستان پاسارگاد گفت: تا پایان سال 99 تمام زمین‌های منابع ملی که در سال‌های قبل به نام سرمایه‌گذاری واگذار شده لیکن اقدامی در آن صورت نگرفته است، به استناد ماده 33 باید خلع ید و بازپس گرفته شود.

به گزارش دریافتی چهارشنبه ایرنا، صادق فلاحی در دیدار با مدیر امور اراضی استان فارس افزود: در سال‌های قبل زمین‌هایی با نام سرمایه‌گذاری واگذار شده اما هیچ اقدامی در آنها صورت نگرفته است و باید تا پایان سال ۹۹ تمام این زمین‌ها برابر قانون خلع ید و به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شود.
وی، با مهم دانستن موضوع سرمایه‌گذاری و نیاز سرمایه‌گذاران به زمین مناسب، خواستار رفع تداخلات پلاک‌های ملی و مستثنیات و اجرای کامل طرح کاداستر (حدنگاری) و تبدیل شهرستان به عنوان پایلوت استان در این زمینه شد.
در این دیدار، مشکلات چند نفر از سرمایه‌گذاران مطرح که با موافقت و حمایت مدیر امور اراضی استان فارس مقرر شد در سریع‌ترین زمان رفع مشکل شود.
فرماندار شهرستان پاسارگاد و مدیر امور اراضی استان فارس پس از این دیدار از طرح سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی مانی واقع در این شهرستان بازدید کردند و مسائل این کارخانه در دست احداث مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در