ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان 18 هزار بسته حمایتی توزیع کرد


ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان 18 هزار بسته حمایتی توزیع کرد

اصفهان-ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اصفهان گفت: این نهاد در قالب پویش مشق احسان، 18 هزار بسته حمایتی بین دانش‌آموزان نیازمند نقاط مختلف این استان توزیع کرده است.

ابوالفضل خروطی روز چهارشنبه در گفت ‌و ‌گو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون یک میلیون بسته حمایتی توسط این نهاد بین دانش آموزان محروم و بی بضاعت کشور توزیع شده است، افزود: ارزش هر یک از بسته‌های حمایتی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و در مجموع میزان این کمک‌ها ۲۷ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه پویش ملی مشق احسان از ۲ سال گذشته با مشارکت ستاد اجرایی و گروه های مردمی و جهادی، بسته های آموزشی را در میان دانش آموزان نیازمند توزیع کرد، ادامه داد: این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و سایر موارد است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان‌ اصفهان افزود: مرحله سوم پویش مشق احسان، به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بسته های حمایتی توسط گروه‌های جهادی، خیران و فعالان اجتماعی توزیع شد و در اختیار دانش آموزان جامعه هدف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره به رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان جامعه تاکید فراوانی دارند خاطرنشان کرد: مرحله سوم این پویش در ادامه مراحل اول و دوم که در ۲ سال گذشته انجام شده، در سالجاری برگزار شد.

استان اصفهان ۹۵۰ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید