کارگاه تولید شیر خوراکی تقلبی در عجب‌شیر پلمب شد


کارگاه تولید شیر خوراکی تقلبی در عجب‌شیر پلمب شد

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی عجب‌شیر از شناسایی و پلمب محل تهیه و توزیع شیر خوراکی تقلبی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رحمان احمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات شهرستان اقدام به تهیه و توزیع شیر خوراکی تقلبی می‌کند شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی و اخ مجوز، به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این محل تعداد زیادی ظروف و کارتن روغن مایع و جامد، ٢ بسته ۲۵ کیلویی پودر آب پنیر، ۲ بسته ٢۵ کیلویی پودر شیر خشک به همراه تعدادی بشکه پلاستیکی، دستگاه شناور، همزن دستی، مایع سفید رنگ و تعدادی بطری روغن مایع تاریخ گذشته و چند حلب روغن مصرف شده که از آنها در تولید شیر خوراکی تقلبی استفاده می کرد کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی از شهروندان خواست تا موارد و فعالیت های مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق سابقه دار در عجب شیر

سرهنگ عبدی همچنین از دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتی و اقدام پلیسی سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدی عنوان کرد : در بازجویی های بعمل آمده، متهم با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده از سوی کارآگاهان پلیس به هفت فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف و از مخفیگاه وی موتور سیکلت های مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه موتور سیکلت های مسروقه بعد از شناسایی به مالباختگان تحویل شد افزود: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن