زمین لرزه به 90 واحد مسکونی در سمیرم خسارت وارد کرد


زمین لرزه به 90 واحد مسکونی در سمیرم خسارت وارد کرد

اصفهان - ایرنا - زمین لرزه 4.7 ریشتری صبح روز گذشته در منطقه ونک سمیرم در مرز استان چهارمحال وبختیاری به حدود 90 واحد مسکونی خسارت وارد کرد.

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: به این واحدهای مسکونی بین ۲۰ تا ۷۰ درصد خسارت‌هایی از قبیل ترک خوردگی و شکاف دیوار وارد شد.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارش خسارات نهایی را بررسی می‌کند تا با توجه به قوانین و مقررات تسهیلات لازم در اختیار صاحبان این واحدها قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه این زلزله خسارت جانی نداشت افزود: پس از گزارش این زلزله، گروه‌های ارزیاب و امدادی در منطقه حضور یافتند تا با ارزیابی خسارات به امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی بپردازند.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) صبح سه‌شنبه منطقه ونک از توابع شهرستان سمیرم واقع در جنوب استان اصفهان را لرزاند.

زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه و عمق آن در ۱۰ کیلومتری زمین و مختصات جغرافیایی این زمین لرزه ۵۱.۲۱ درجه عرض جغرافیایی و ۳۱.۶۶ درجه طول جغرافیایی ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان