جمعه بازارهای بعثت و خودروی اصفهان به دلیل شیوع کرونا تعطیل می‌شود


جمعه بازارهای بعثت و خودروی اصفهان به دلیل شیوع کرونا تعطیل می‌شود

اصفهان- ایرنا- معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تعطیلی جمعه بازار بعثت و خودروی اصفهان از تاریخ یازدهم مهر و تعطیلی  یک هفته ای مجموعه ورزشی و استخر غدیر خبر داد. 

محمد حسین سمیع روز چهارشنبه در گزارشی به ایرنا افزود: با توجه به اعلام و ضعیت قرمز شهر اصفهان و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی مکان های پر تردد و پر تجمع را تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌ شود.
وی اظهارداشت: جمعه بازار بعثت و بازار خودروی اصفهان به دلیل حجم تردد و تجمع به اضافه پنجشنبه بازار بعثت اصفهان تعطیل شده است.
معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده، امکان کنترل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این بازارها کامل مقدور نیست و انتقال سریع ویروس در این شرایط بحرانی وجود دارد هر چند هشدارهای لازم به مردم اعلام و استفاده از ماسک در این بازارها الزامی است.
وی ادامه داد: بهترین تصمیم برای پیشگیری از انتقال ویروی کرونا تعطیلی موقت این بازار در تاریخ یازده مهرماه بود که در صورت تداوم وضعیت قرمز، تعطیلی مجدد تمدید و اطلاع رسانی می شود.
سمیع ادامه داد: در زمان حاضر بازارهای روز کوثر کلیه مایحتاج شهروندان را تامین می کنند و توصیه می شود شهروندان در مدت اعلام شده وضعیت قرمز اصفهان به جای تردد در بازارهای مختلف، جهت خرید مایحتاج خانواده از از بازارهای کوثر خرید کنند.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی(3553) ویژه بازار های روز کوثر سراسر شهر فعال است،بیان داشت: ضدعفونی بازارهای روز کوثر مرتب انجام و از ورود افراد بدون ماسک به بازارهای روزکوثر ممانعت می شود.
معاون اداری مالی سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تعطیلی باشگاه ورزشی مجموعه غدیر خبر داد و گفت: در بین بازارها، بازار گل و گیاه همدانیان تعطیل نیست و شهروندان می توانند از این بازار با رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده کنند.
وی اضافه کرد: ضدعفونی تالارها و خودروهای ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار انجام و عرضه و توزیع محصولات در میدان تحت نظارت ناظران و بازرسان به شهروندان و فروشندگان سطح شهر ارائه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...