مدیرعامل گروه بهمن انتصاب رزم حسینی به سمت وزیر صمت را تبریک گفت


مدیرعامل گروه بهمن انتصاب رزم حسینی به سمت وزیر صمت را تبریک گفت

عصر خودرو- مدیرعامل گروه بهمن طی پیامی انتصاب علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را به رییس جمهوری و جامعه صنعت کشور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یوسف الهی شکیب مدیرعامل گروه بهمن در پیام خود بیان کرده است، انتخاب جنابعالی که اشراف کامل از همه سو بر بخش صنعت و معدن را دارا بوده اید و در کارنامه حرفه‌ای خود به عنوان یکی از مدیران ارشد اقتصادی کشور در بسیاری از طرح‌های ملی مشارکت داشته اید، به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت دردولت دوازدهم تبریک گفته و برایتان آرزوی توفیق دارم.

مدیرعامل گروه بهمن در پیام خود تاکید کرده است،‌ بی‌تردید رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ایران، حکایت از تجربیات، مدیریت و نگاه جهادی جنابعالی در برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر فعالیت ‌های صنعتی، معدنی و تجاری دارد و انتخاب شما در سال جهش تولید نویدبخش شروعی دوباره برای تولید و توسعه جهادگونه می دانم.
اینجانب به عنوان عضوی از خانواده صنعت کشور در گروه بهمن ضمن تقدیر از ریاست محترم جمهوری و همچنین رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، انتخاب جنابعالی را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت تبریک عرض نموده و امیدوارم جهش تولید در راستای گام‌های موثر به سمت پویایی، استقلال صنعتی کشور و تولید اقتصادی ایجاد شود. ضمن آن که گروه بهمن به عنوان یکی از بازوهای صنعت در کشور آمادگی خود را برای هرگونه همراهی با جنابعالی در اجرای برنامه ‌ها و اهدافتان را اعلام می‌دارد.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403