یخبندان و بارش باران برای ارتفاعات البرز پیش‌بینی شد


یخبندان و بارش باران برای ارتفاعات البرز پیش‌بینی شد

کرج - ایرنا - مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که با توجه به تغییرات جوی طی چند روز آینده یخبندان و بارش پراکنده باران برای ارتفاعات این استان پیش‌بینی می‌شود.

آرش بهاروند احمدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تغییر شرایط جوی در استان است که به موجب آن بعضی ساعات افزایش ابر، وزش باد و غبار محلی، در ارتفاعات یخبندان، مه و احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود.

وی، آسمان امروز استان البرز را کمی تا قسمتی ابری، غبار محلی، وزش باد، فردا پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری،‌ غبار محلی، ‌وزش باد، روز جمعه، ‌صاف تا قسمتی ابری، ‌عصر وزش باد به نسبت شدید،‌ رشد ابر، شنبه هفته آینده، ‌قسمتی تا نیمه ابری، غبار محلی، وزش باد،‌ رگبارپراکنده و رعدو برق و روز یکشنبه قسمتی تا نیمه ابری، وزش باد در بعضی ساعات رگبار پراکنده و رعدو برق پیش بینی می شود.

دمای کمینه و بیشینه هوای امروز استان البرز بین ۱۰ تا ۲۴ درجه بالای صفر،‌ فردا بین ۱۳ تا ۲۷ درجه بالای صفر،‌جمعه بین ۱۳ تا ۲۹ درجه بالای صفر، شنبه ۱۱ تا ۲۸ درجه بالای صفر و یکشنبه بین ۱۲ تا ۲۶ درجه بالای صفر پیش‌بینی شده است.

سرعت وزش باد عصر امروز و فردا پنجشنبه ۳۲ کیلومتر در ساعت،‌ جمعه و شنبه ۴۰ کیلومتر درساعت و یکشنبه هفته آینده ۳۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه