برگزاری همایش ایجاد خلاقیت و نوآوری در ترویج و آموزش نماز در مصلای شهرستان قدس


برگزاری  همایش ایجاد خلاقیت و نوآوری در ترویج  و آموزش نماز در مصلای شهرستان قدس

اصلانی از برگزاری همایش ایجاد خلاقیت و نوآوری در ترویج و آموزش نماز در مصلای شهرستان قدس خبر داد.

خانم اصلانی مدیر کارگروه کودک و نوجوان قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از برگزاری همایش ترویج و آموزش نماز در مصلی شهرستان قدس برای سنین کودک و نوجوان خبر داد.

وی اظهار داشت:نماز به گفته نبی مکرم اسلام (ص) ستون دین است و وظیفه ما و تمام مسلمین در این زمینه کاملا مشخص است.

مدیر کارگروه کودک و نوجوان قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان قدس بیان کرد: این کارگروه در تمامی ایام های ملی و مذهبی به خصوص هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه ای برای کودکان و نوجوانان برگزار می نماید تا یاد و خاطره شهدا برای آنان زنده گردد.

اصلانی تصریح کرد : راه و منش شهدای دفاع مقدس نمونه ای بارز از مقاومت و ایستادگی در چهار دهه انقلاب اسلامی است و فرزندان همان شهدا امروز در بین مدافعان حرم ایفای نقش می نمایند.

وی با اشاره بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تاکید کرد: برای نهادینه کردن اندیشه و تفکر شهدا مخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می بایست نوجوانان و جوانان را با تفکرات، اندیشه ها و وصایای شهدا آشنا کنیم.

اصلانی افزود : عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خدمات خانواده معظم شهدا از جمله کارهای است که باید به همت فعالان این کانون صورت گیرد.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج