آیین نوگلان حسینی نیازمند برنامه ریزی دقیق تر است


  آیین نوگلان حسینی نیازمند برنامه ریزی دقیق تر است

ربیعی با اشاره به اینکه آیین نوگلان حسینی نیازمند یک سازماندهی کلان است، گفت: می توان در این زمینه از ظرفیت تشکل های مداحی همچون کانون مداحان اهل بیت (ع)، خانه مداحان اهل بیت (ع) و سازمان بسیج مداحان استفاده کرد.

«هادی ربیعی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سطح کیفی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی بهتر از دوره های قبلی است که نشان دهنده برنامه ریزی جدی تر مسئولان برگزاری این مسابقات است، اظهار کرد: اگر مسئولان مربوطه در برگزاری این مسابقات برنامه ریزی دقیق تری اتخاذ کنند، حتما سطح کیفی مسابقات هر سال بیش از گذشته ارتقا می یابد.

این مجری شبکه قرآن و معارف سیما افزود: آیین نوگلان حسینی نیازمند یک سازماندهی کلان است که می توان در این زمینه از ظرفیت تشکل های مداحی همچون کانون مداحان اهل بیت (ع)، خانه مداحان اهل بیت (ع) و سازمان بسیج مداحان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: وجود برنامه ریزی و تشکیل یک سازماندهی در برگزاری آیین نوگلان حسینی می تواند موجب شود که این مسابقات تمام کشور را پوشش دهد.

ربیعی در ادامه با بیان اینکه نکته دیگر درباره برگزاری آیین نوگلان حسینی توجه به بحث اخلاقی است، اظهار کرد: اگر مداحان دانش آموز شرکت کننده در این مسابقات به خوبی توجیه نشوند، امکان دارد به خاطر رسانه ای شدن و پخش برنامه هایشان در تلویزیون تحت تاثیر هوای نفس قرار گیرند و این آفت برای افرادی در سنین نوجوانی هر لحظه ممکن است پیش آید.

وی در پایان آیین نوگلان حسینی را مسابقه ای خوب و تخصصی در زمینه شناسایی و تربیت استعدادهای مداحان دانش آموز دانست و اظهار کرد: الحمدالله چهاردهمین دوره از آیین نوگلان حسینی که با حضور داوران خوبی همچون حاج مصطفی خرسندی و حاج شهروز حبیبی و حاج سعید نسیمی همراه شده تا اینجا توانسته استعدادهای خوبی را شناسایی کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک