مسئولان برگزاری آیین نوگلان حسینی استعدادهای شناسایی شده را رها نکنند


       مسئولان برگزاری آیین نوگلان حسینی استعدادهای شناسایی شده را رها نکنند

تاری با اشاره به اینکه تلاش داوران و استادان مداحی آیین نوگلان حسینی افزایش کیفیت کار مداحان دانش آموز است، گفت: در این زمینه داوران مشاوره ها و راهنمایی های لازم را انجام می دهند و تلاش دارند نقاط مثبت را شناسایی و برجسته کنند.

«محمود تاری» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مدیریت و کارکنان فرهنگسرای اندیشه به نحو مطلوب در حال برگزاری چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی هستند، اظهار کرد: تشکر ویژه ای از این افراد داریم زیرا برگزاری آیین نوگلان حسینی در شرایط کرونایی و در حالی که عده ای تصمیم به عدم برگزاری آن داشتند، اقدامی تحسین برانگیز است.

این داور چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی در ادامه با بیان اینکه با توجه به شرایط سنی مداحان دانش آموز شرکت کننده در این مسابقات نمی توانند درباره کاهش یا افزایش سطح کیفی مسابقات سخن گفت، افزود: به نظر من با توجه به جمیع شرایط سطح کیفی مسابقات در طی این چند سال تغییر نکرده و یکسان بوده است.

وی اضافه کرد: تلاش داوران و استادان مداحی آیین نوگلان حسینی افزایش کیفیت کار مداحان دانش آموز است و در این زمینه مشاوره ها و راهنمایی های لازم را انجام می دهند و تلاش دارند نقاط مثبت را شناسایی و برجسته کنند.

تاری در ادامه با بیان اینکه تلاش هایی که مسئولان مختلف از جمله مدیران و کارکنان فرهنگسرای اندیشه در آیین نوگلان حسینی انجام می دهد در صورتی نتیجه مطلوب داشته است که استعدادهای شناسایی شده به حال خود رها نشوند، گفت: مسئولان برگزاری این مسابقات باید کلاس ها و دوره های آموزشی را برای افراد برگزیده برگزار کنند تا کیفیت کار آنان ارتقا یابد.

وی در پایان تاکید کرد: برگزاری دورههای آموزشی برای برگزیدگان آیین نوگلان حسینی علاوه بر ارتقای کیفیت این افراد باید شامل افزایش معرفت آنان نسبت به معارف دینی و ارزش ها و آموزه های فرهنگ عاشورا نیز باشد.

یادآور می شود، مرحله نهایی چهاردهمین دوره آیین نوگلان حسینی از شنبه پنجم مهر در فرهنگسرای اندیشه آغاز شده است و مراسم اختتامیه پانزدهم مهر ماه برگزار می شود. دستگاه های مختلفی از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری این مسابقات مشارکت داشته اند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان