به جای تایرهای گران ایرانی در بازار آزاد چه برند خارجی بخریم؟


به جای تایرهای گران ایرانی در بازار آزاد چه برند خارجی بخریم؟

عصر خودرو- این روزهای تایرهای داخلی با قیمتی بیش از دوبرابر در بازار آزاد به فروش می رسد و خرید لاستیک با نرخ دولتی نیز به صورت حضوری چندان ساده نیست. در این شرایط چه راهکاری پیش روی مشتریان برای تامین این قطعه مصرفی است و آیا با وجود نرخ بالای دلار، جایگزین با کیفیتی برای این تایرها وجود دارد ؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شرایط چه راهکاری پیش روی مشتریان برای تامین این قطعه مصرفی است و آیا با وجود نرخ بالای دلار، جایگزین با کیفیتی برای این تایرها وجود دارد ؟

وقتی قیمت‌تایر داخلی در بازار دو برابر می شود چه کنیم؟
بخشی از تایرهای تولید داخل به صورت دولتی و با نرخ کارخانه عرضه می شود اما این تایرها در دسترس عموم نیست و بعضا در بازار آزاد با 2 تا 2.5 برابر قیمت به فروش می رسد. برای مثال این روزها یک تایرتولید داخل از برند های بارز و یزدتایر با سایز 205/60 برای رینگ 15 که در خودروهایی نظیر سمندوتندر90 مورد استفاده قرار می گیرد، با قیمت شرکتی حدود 400 هزار تومان عرضه می شود اما نرخ این‌ "تایر" در بازار آزاد به بیش از 800 هزار تومان می رسد. حال تصور کنید تصمیم دارید از بازار آزاد تایری تهیه کنید و گزینه مد نظر شما یکی از برند های بارز یا یزدتایر است، در این شرایط گزینه های با کیفیت تر، به روز تر و بهتری نظیر برند «تراینگل» پیش روی شماست که در وب سایت هایپرتایر با قیمت حدود 900 هزار تومان قابل انتخاب است. هایپرتایر به عنوان نخستین وب سایت رسمی فروش آنلاین تایروبالانس و نصب در محل به عنوان یکی از اصلی ترین عرضه کنندگان تایرهای برند تراینگل، این تایرها را با تاریخ روز به بهترین قیمت عرضه می کند. مهمترین نکته ای که تراینگل را در بازار متفاوت می کند این است که در رنج قیمتی بین تایرهای ایرانی و دیگر تایرهای خارجی قرار دارد. برای مثال اگر انتخاب شما از تایرایرانی به سمت هانکوک تغییر کند باید دو برابر قیمت بازار آزاد آن را بپردازید که در تایری با سایز 205/60R15 این قیمت به حدود 1.6 میلیون تومان برای هر حلقه می رسد اما با هزینه حدود 900هزار تومان برای یک حلقه می توانید "تایر" با کیفیت تراینگل را انتخاب کنید. در این شرایط ممکن است با خود بگویید مگر تراینگل‌تایر خوبی است که ارزش انتخاب به جای تایرهای ایرانی را دارد ؟ برای پاسخ به این سوال بد نیست کمی با برند تراینگل بیشتر آشنا شود.

تراینگل را بشناسید
تراینگل تا کنون در سال 2020 در زمره 10 عرضه کننده بزرگ "تایر" کشور بزرگ چین قرار دارد و از نظر میزان تولید "تایر" در جهان در آخرین رتبه بندی سال 2019 در رتبه 24اُم قرار دارد. این برند با سابقه بیش از 44 ساله در تولید انواع تایرها برای خودروهای سبک، سنگین و راهسازی شریک راهبردی برند های مطرحی همچون "ولوو" و کترپیلار در حوزه خودروهای سنگین است و با صادرات بیش از 90 درصد تایرهای خودروهای تجاری و راهسازی، چهارمین عرضه کننده بزرگ تایرهای OTR ویژه این خودرو ها در جهان به شمار می آید. تراینگل سالانه بیش از 14 میلیون "تایر" تولید می کند و در بازارهای معتبری همچون اروپا و آمریکا حضور فعال دارد. این برند کارخانه های متعددی در سراسر جهان دارد و یکی از این کارخانه ها نیز در آمریکا واقع شده است. تراینگل محصولاتش را به بیش از 160 کشور در جهان عرضه می کند و بیش از 40 برند رسمی و معتبر جهانی از تایرهای تراینگل به صورت رسمی در محصولاتشان بهره می برند.

از کجا و با چه قیمتی بخریم ؟
تایرهای تراینگل در فروشگاه های مختلف با قیمت های پراکنده عرضه می شوند اما هایپرتایر به عنوان بستر آنلاین فروش‌تایر به آدرس www.hypertire.com ، یکی از اصلی‌ترین عرضه کنندگان تایرهای تراینگل در سایزهای مختلف است که عمدتا قیمتی نزدیک به قیمت آزاد تایرهای ایرانی دارند. این تایرها با گارانتی 5 ساله نیکران‌لاستیک به مشتریان عرضه می شود و امکان بالانس و نصب در محل که سرویس اختصاصی و انحصاری هایپر‌تایر است نیز برای آن وجود دارد.

تایر با نرخ دولتی را آنلاین بخرید!
خرید تایرهای خارجی تنها پیشنهاد هایپرتایر نیست چرا که ممکن است بگویید قصد خریدتایر دولتی با نرخ کارخانه را دارید. هایپرتایر برای این موضوع کار شما را آسان کرده چرا که دیگر لازم نیست در صف تایرهای دولتی بایستید. این شرکت با ثبت اطلاعات شما، امکان خریدتایر دولتی به صورت آنلاین را فراهم کرده است و خدمات بالانس و نصب در محل را برای این تایرها نیز ارائه می کند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا