پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان بوشهر حمایت می‌شود


پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان بوشهر حمایت می‌شود

بوشهر-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: این اداره کل از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه ورزش و جوانان که موضوع آنها مورد تایید شورای پژوهش و فناوری قرار گیرد، حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز چهارشنبه اعلام کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از فعالیت‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی که مرتبط با مسئله‌یابی و رفع موانع و مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان صورت گیرد، حمایت می‌کند.

وی افزود: پذیرش و حمایت از پایان نامه‌های موردنظر، مشروط به تصویب موضوع و پیشنهادنامه ارائه شده در شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر است و پژوهشکر در پروپزال ارائه شده مبلغ پیشنهادی خود را بیان می‌کند.

بهروزیان فرد عنوان کرد: ارائه الگویی به منظور توسعه کسب و کارهای ورزشی برای بانوان استان، بررسی راهکارهای جذب و حفظ حمایت کنندگان مالی و خیران ورزش یار در استان، بررسی چالش‌های تعامل اجتماعی بانوان جامعه ورزش در فضای مجازی استان، شناسایی و تحلیل زمینه‌های بالقوه برای توسعه کسب و کار با رویکرد کارآفرینی اجتماعی برای حل مسائل ورزش و جوانان استان بوشهر بخشی از موضوعاتی است که اداره کل ورزش و جوانان از پژوهش در آن حمایت می‌کتد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: شناسایی و تحلیل موانع و آسیب‌های پیش روی کسب و توسعه شایستگی‌های ضروری زندگی و کسب و کار، طراحی الگویی مفهومی و عملیاتی برای توسعه و بلوغ فرهنگی و شناسایی و تحلیل موانع و آسیب‌های پیش روی توسعه فرهنگی در بین جوانان استان بوشهر از موضوعات مورد حمایت این اداره در حوزه جوانان است.

وی اضافه کرد: طراحی الگویی مفهومی و عملیاتی برای ارزیابی و انتخاب جوان شایسته و طراحی الگوی نظام جانشین پروری در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از دیگر موضوعات پژوهشی است که دانشجویان تحصیلات تکمیلی می‌توانند برگزینند.

بهروزیان‌فرد اعلام کرد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای دریافت این حمایت باید پروپوزال خود را در سال ۹۹ به تایید واحد تحصیلات تکمیلی محل تحصیل خود رسانده باشند و حمایت مالی از دیگر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی دریافت نکنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: ارائه گزارش پیشرفت کار در تمامی مراحل تدوین پایان نامه، ارائه یک نسخه صحافی شده ( گالینگور ) از پایان نامه یا رساله خود همراه با لوح فشرده به ورزش و جوانان، ارائه یک مقاله علمی – پژوهشی به صورت فایل نرم افزاری Word , pdf از موضوع پایان نامه یا رساله خود با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و اعطای مجوز نشر الکترونیک پایان نامه خود فقط به وزارت ورزش و جوانان از تعهدات دانشجویان در استفاده از حمایت این اداره کل است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان