جایگاه تولید خودرو با پشتیبانی زنجیره تامین تثبیت می شود


جایگاه تولید خودرو با پشتیبانی زنجیره تامین تثبیت می شود

رشت- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: صنعت خودروسازی از صنایع مادر در بخش صنعت است و تولید خودرو، بدون پشتیبانی در زنجیره تامین قطعات و خدمات پس از فروش، نمی تواند جایگاه خود را در جامعه تثبیت کند. 

فرهاد دلق پوش روز چهارشنبه در حاشیه هشتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در نمایشگاه بین المللی گیلان در رشت با اشاره به فعالیت بیش از ۱۴ واحد قطعه ساز خودرو در استان گیلان تصریح کرد: گیلان در تولید برخی قطعات خودرو همچون انواع جعبه فرمان برقی و هیدورلیک ، صفحه کلاچ خودرو و کمک فنر انواع خودرو رتبه نخست کشور را دارد و در برخی تولیدات خودرویی، منحصر به فرد و تنها تولید کنندگان کشور در گیلان فعالیت می نمایند.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: ارایه توانمندی های این صنعت در استان و جذب کمپانی های مطرح کشوری به منظور تبادل دانش و اطلاعات، ایجاد نمایندگی و سرمایه گذاری توسط واحدهای تولیدی ، معرفی تولیدات و محصولات شرکت های تولیدی به بازار گیلان از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می باشد.
در این نمایشگاه ۵۰ واحد تولیدی و بازرگانی از استان های تهران، گیلان، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی، مازندران و همدان آخرین تولیدات و فناوری های خودرا در زمینه قطعات خودرو در معرض دید متخصصان و تکنسین ها گذاشته اند.

این نمایشگاه تا یازدهم مهر ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک