کاراته کاران گیلانی سه مدال در مسابقات کاتای مجازی کسب کردند


کاراته کاران گیلانی سه مدال در مسابقات کاتای مجازی کسب کردند

رشت - ایرنا - کاراته کاران گیلانی در دومین دوره مسابقات کاتای مجازی سبکهای آزاد کشور صاحب یک مدال طلا ، یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

رئیس هیات کاراته استان گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این رقابت ها که از ۱۹ شهریور آغاز و در چهار مرحله برگزار شد، در رده سنی خردسالان و در رده کمربند قهوه ای و مشکی ، رامتین زحمت دوست از گیلان با اقتدار و شایستگی مقام قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.

مزدا صوفی ادامه داد: همچنین در رقابت های رده سنی نونهالان و رده کمربندهای قهوه ای و مشکی ، کیان رحیمی از استان گیلان پس از ورزشکاری از خوزستان به مقام نایب قهرمانی رسید و مدال نقره را به خود اختصاص داد و امیرعلی ولایی دیگر کاراته کار کاتاروی گیلانی نیز ، روی سکوی سوم قرار گرفت تا مدال برنز این رده نیز به گیلان تعلق گیرد.

وی بیان کرد: در رده بندی تیمی نیز، تیم کاتای سبکهای آزاد استان گیلان با مجموع یک مدال طلا ، یک نقره و یک برنز پس از تیمهای فارس و قم روی سکوی سوم کشور ایستاد.

رئیس هیات کاراته استان گیلان خاطرنشان کرد: نفرات شرکت کننده در این مسابقات، فیلم های کاتای خود را به فدراسیون کاراته ارسال کردند که این فیلم ها توسط داوران منتخب این فدراسیون بررسی و نفرات برتر نیز از سوی این داوران اعلام شدند.

در دومین دوره رقابت های کاتای مجازی سبک های آزاد قهرمانی کشور، ۱۴۰ شرکت کننده از استان های مختلف در رده های سنی خردسالان ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو