قدردانی بسیج رسانه البرز از خبرنگار جانباز ایرنا


قدردانی بسیج رسانه البرز از خبرنگار جانباز ایرنا

کرج - ایرنا - رییس و اعضای بسیج رسانه استان البرز روز چهارشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در منزل پرویز امیرخانی جانباز دفاع مقدس و خبرنگار بازنشسته از وی دلجویی به عمل آورند.

در این دیدار، رییس بسیج رسانه استان البرز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان در جامعه اسلامی ایران افتخار و اسوه های ماندگار و جاودان در قلب آحاد ملت ایران به ویژه مسوولان هستند.

ابراهیم نوروزی فر با اشاره به دلاور مردی های خبرنگاران رزمنده در دفاع مقدس، افزود: گاهی با قلم ، بخشی با تصویر، گاهی خاطره و روایت و در نهایت شهادت و جانبازی از جلوه های ماندگار اصحاب رسانه در هشت سال دفاع مقدس است

وی بیان داشت: شما جانبازان هیچ گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی محو نخواهید شد، زیرا با اعتقاد قلبی به دفاع از میهن و آرمان های انقلاب برخاستید و حماسه و افتخاری آفریدید که زبان در بیان آن قاصر است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: جانبازان افتخار آفرینان همه ما هستند که با فداکاری خود در روزهای سخت، بار رسالت جهاد را بر دوش و با ندای مثبت به پیام امام راحل از کشور و شرف و ناموس خود دفاع کردند و امروز دیدار و زیارت این افراد در این شرایط جسمانی برای ما مغتنم و خدمتگزاری به آنان به عنوان یک وظیفه، افتخاری است که نصیب ما شده است.

وی همچنین به زحمات و جایگاه همسران جانبازان نیز اشاره کرد و افزود: همسران جانبازان نیز پابه پای همسرانشان درد می کشند و بسیاری از ناملایمات را تحمل می کنند و علاوه بر اینکه باید پرستاری از همسرانشان را داشته باشند، وظیفه تربیت فرزندانی صالح وسالم را هم بر عهده دارند.

جانباز ۴۰ درصد پرویز امیرخانی در سن ۱۷ سالگی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد و در ستاد تبلیغات جنگ مشغول فعالیت بود.

امیرخانی در عملیات بدر که در اواخر سال ۱۳۶۳ در منطقه هورالهویزه در شرق رود دجله انجام شد، از محل زانوی پای چپ دچار مجروحیت و به افتخار جانبازی نائل شد.

وی از پس از جانبازی در سال ۱۳۶۴ در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مشغول کار شد و اکنون دوران بازنشستگی را سپری می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من