فلیمساز اندیمشکی برنده جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره بین المللی ایتالیا شد


فلیمساز اندیمشکی برنده جایزه بهترین فیلم مستند جشنواره بین المللی ایتالیا شد

اندیمشک-ایرنا- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک گفت: فیلم کوتاه و مستند عبور از مه (passing the fog) به کارگردانی امیرعلی میردریکوند هنرمند فیلمساز اندیمشکی و از اعضای کانون فیلم و عکس این اداره، جایزه بهترین فیلم بخش مستند را از پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم Uno sguardo raro ایتالیا دریافت کرد.

علی بازگیر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در بخش ملی و بین المللی و با حضور فیلم‌هایی از کشورهای ایران، ایتالیا، فرانسه، آلمان، هلند، امریکا، ترکیه، یونان، هند، اسپانیا و دیگر کشورها از ۱۸ تا ۲۸ سپتامبر به صورت آنلاین در شهر رم برگزار شد.

وی ادامه داد: اختتامیه این رویداد به صورت پخش زنده از تلویزیون ایتالیا و با حضور فیزیکی فیلمسازان ایتالیایی با پروتکل‌های بهداشتی در شب هفتم مهرماه ۹۹ (۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰) ساعت ۲۲ به وقت ایران برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: امیرعلی میردریکوند در صحبت‌هایش بعد از دریافت جایزه به صورت آنلاین که همراه با ترجمه ایتالیایی پخش شد، ضمن اشاره به محبوبیت مردم ایتالیا نزد ایرانیان و تشکر از عوامل جشنواره، موفقیت فیلم خود را به مردم شهرستان اندیمشک تقدیم کرد.

فیلم عبور از مه برشی از زندگی خانواده آقای صفر دریکوندنسب است که زندگی‌اش با دختر معلول و محبوبشان آرزو به تصویر کشیده شده است.

این فیلم به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرعلی میردریکوند، تصویربرداری احمد طلوعی‌فر، صدابرداری صادق پدیدار، تدوین مسعود محمدی، عکاسی علی حاجیوند، مدیر تولید عزیزاله میردریکوند و ترجمه رحیم واعظی ساخته شده است.

هنرمندان حوزه عکس، فیلم و نمایش شهرستان اندیمشک در جشنواره های مختلف موفق به کسب عناوین مختلف شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک