نظارت بر نانوایی‌های استان اردبیل تشدید می‌شود


نظارت بر نانوایی‌های استان اردبیل تشدید می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: نظارت بر نحوه عرضه نان به لحاظ وزن، کیفیت و قیمت در نانوایی‌های این استان تشدید می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسین وطن‌دوست روز سه‌شنبه در جلسه شورای آرد و نان استان افزود:در صورت مشاهده تخلف در خصوص عدم رعایت وزن چونه، قیمت ، کیفیت و تعطیلی خودسرانه واحد برخوردهای لازم انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: رعایت کیفیت پخت باعث می‌شود ضایعات کمتری در خصوص نان داشته باشیم و این موضوع نیز نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی با اشاره به گزارش‌های انجام شده در خصوص تعطیلی خودسرانه واحد نانوایی در برخی محلات افزود: نانوایی‌ها برای تعطیلی واحد باید مرخصی داشته باشند و در غیر این صورت طبق قانون برخورد می‌شود.

وطن‌دوست بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نانوایی‌ها تاکید کرد و خواستار بازرسی مستمر از نانوایی‌ها توسط دستگاه‌های مربوطه شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در ادامه به ممنوعیت صدور مجوز جدید نانوایی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به تعداد کافی نانوایی در سطح شهرها وجود دارد و در صورت نیاز به نانوایی در شهرک‌های تازه تاسیس بررسی‌های لازم انجام می‌شود.

در این جلسه دستگاه‌های مرتبط در خصوص توزیع و مصرف آرد یارانه ای ، قیمت نان فانتزی و بازرسی از واحدهای نانوایی گزارش‌هایی ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید