نفرات برتر نخستین مسابقه فرهنگی روز آتش‌نشان در بوکان معرفی شدند


نفرات برتر نخستین مسابقه فرهنگی روز آتش‌نشان در بوکان معرفی شدند

مهاباد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: برای نخستین بار در این شهرستان مسابقه فرهنگی در زمینه نقاشی به مناسبت روز آتش‌نشان با موضوع ایمنی و آتش‌نشانی برگزار که در پایان از 6 اثر برتر تجلیل شد.

سیدفواد هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه فرهنگی به مناسبت هفتم مهر، روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بین کودکان این شهرستان در ۲ گروه سنی در مقطع ابتدایی در پایه‌های اول تا سوم و چهارم تا ششم برگزار شد.

وی ادامه داد: به این جشنواره، ۸۰ اثر ارسال شد که توسط کارشناسان کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان مورد داوری قرار گرفت و در پایان در گروه اول که شامل کلاس اول و دوم بودند" آرمین حسن زاده"، "رهام قلعه کوهی" و " کسری رحیمی" به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و در گروه دوم نیز "سوژین حسن زاده"، "کامیار دهبان" و "شیما الله مرادی" به عنوان نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان ادامه داد: به برندگان این مسابقه لوح تقدیر و یک کپسول آتش نشانی ( خاموش‌کننده دستی) توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان به همراه یک کتاب داستان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.

نفرات برتر نخستین مسابقه فرهنگی روز آتش‌نشان در بوکان معرفی شدند

وی اضافه کرد: این مسابقه فرهنگی با هدف معرفی شغل آتش‌نشانی و سختی کار آتش‌نشانان و پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی به جامعه و برای نخستین بار در این شهرستان برگزار شد.

وی "من همیار آتش نشان هستم"، "آتش‌نشان شجاع"، "حضور من در یک عملیات آتش‌نشانی" و "تجهیزات آتش‌نشانی" را از موضوع‌های این مسابقه نقاشی عنوان کرد.

در شهرستان بوکان ۴۰ نفر نیروی آتش‌نشان در هفت ایستگاه آتش‌نشانی شامل چهار ایستگاه در شهر، یک ایستگاه در شهر سیمینه و ۲ ایستگاه که در روستاهای بخش مرکزی و سیمینه قرار دارد، مستقر هستند.

هفتم مهرماه به عنوان روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...