آمار طلاق در مراغه کاهش یافت


آمار طلاق در مراغه کاهش یافت

مراغه - ایرنا - رییس اداره ثبت احوال مراغه گفت: آمار طلاق شهدر نیمه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. ، آمار ولادت، وفات و ازدواج در این شهرستان کاهش یافته و میزان طلاق نیز کاهش داشته است.

علیرضا شمس دانش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت، آمار ولادت، وفات و ازدواج افزایش داشته به طوری که در این مدت یک هزار و ۹۱۴ مورد ولادت در شهرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۸۱ مورد و حدود ۴.۵ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: تعداد فوتی های شهرستان در این مدت ۸۷۳ مورد به ثبت رسیده که این آمار در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، ۱۲۳ مورد و حدود ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است.

شمس دانش اضافه کرد: همچنین در این مدت، یک هزار و ۱۲۱ مورد ازدواج ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۷ مورد و حدود ۹.۴ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: در این مدت ۳۹۴ مورد طلاق در این شهرستان ثبت شده که در مقایسه با سال پیش از آن چهار مورد و حدود ۱.۲ درصد کاهش داشته است.

رییس ثبت احوال مراغه افزود: از ابتدای سال تا کنون ۶ هزار و ۳۲۵ جلد شناسنامه مکانیزه برای شهروندان در این شهرستان صادر شده است.

شمس دانش اضافه کرد: همچنین در این مدت، هفت هزار و ۴۰۱ تقاضا برای دریافت کارت هوشمند ملی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

اداره ثبت احوال مراغه در فروردین سال ۱۳۰۷ شمسی تاسیس و در چهاردهم فروردین این سال اولین سند سجلی برای حاج میرزا عیسی خان فتوحی رییس وقت اداره معارف مراغه صادر شده است.

مراغه در تقسیمات کشوری سال ۱۳۱۱ تا ۱۳۱۶ دارای شش بلوک شامل مراغه، کشاور (هشترود)، قصبه بناب (بناب)، میاندوآب، ملک کندی (ملکان)، عجب شیر و مردق بوده است.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها