نگاه ویژه دولت به روستاها موجب بهره‌مندی آن‌ها از درآمد پایدار شد


نگاه ویژه دولت به روستاها موجب بهره‌مندی آن‌ها از درآمد پایدار شد

تبریز - ایرنا - مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها موجب بهره‌مندی مناطق روستایی از درآمد پایدار شده است.

به گزارش ایرنا، تقی کرمی شامگاه سه شنبه در بازدید از طرح های اجرایی بنیاد مسکن در شهرستان شبستر، افزود: بنیاد مسکن، بخشداران و دهیاران باید با خدمات رسانی مناسب به روستانشینان، آبروی نظام و دولت را حفظ کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با اشاره به اینکه توسعه نیافتگی روستاها موجب عقب ماندگی شهرها می‌شود، گفت: بنیاد مسکن با توجه به سطح بندی و فازبندی روستاهای دارای طرح هادی استان نسبت به انتخاب محور فعالیت توسط دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی با هدف اجرای بهتر طرح بهسازی اقدام می‌کند.

حافظ باباپور افزود: بهسازی معابر و ارتقای کیفیت سطح روستاها از اهداف اصلی طرح‌های اجرایی بنیاد مسکن در مناطق روستایی بوده تلاش می شود تمام روستاهای محروم استان از مزایای این طرح‌ها بهره مند شوند.

وی اظهار داشت: در روستاهایی که طرح هادی اجرا می شود باید تمام مسائل و مشکلات در همه جوانب به ‌طور همزمان تعیین تکلیف شود تا روستاهای مورد طرح در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی توسعه یابند.

در این مراسم مدیران کل امور روستایی و شوراهای استانداری و بنیاد مسکن استان و هیات همراه از پروژه مشارکتی بنیاد مسکن در روستاشهر «بنیس» شامل جدول گذاری، زیرسازی، آسفالت، برق رسانی و پروژه ۲۰ واحد مسکونی بازدید کردند.

باباپور همچنین با حضور در روستای دیزج خلیل از نزدیک از پروژه مشارکتی با دهیاری در زمینه مرمت و بازسازی خانه تاریخی جهادی روستا بازدید کرده و راهکارهای لازم در خصوص اتمام و مرمت این پروژه را ارایه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد