هلال احمر اردبیل 13 هزار بسته معیشتی توزیع کرد


هلال احمر اردبیل 13 هزار بسته معیشتی توزیع کرد

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون جمعیت هلال احمر این استان 13 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند توزیع کرده است.

به گزارش ایرنا ، رامین معبودی روز چهارشنبه در نشستی با امام جمعه بیله‌سوار مغان اظهارداشت: همه این کمک‌ها با کمک مردم بوده و هلال احمر هزینه‌ای از اعتباراتش در این زمینه نداشته است.

وی افزود: در طرح نذر سلامت به ۱۱۳ هیات و مساجد در استان خدمات ارائه شد و در این طرح ۴۹ هزار نفر از خدمات این جمعیت بهره‌مند شدند.

معبودی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر به لطف ائمه جماعات بوده است، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در هر جا سخنی برای گفتن داشته به سبب حضور مردم است.

هلال احمر اردبیل 13 هزار بسته معیشتی توزیع کرد

حجت‌الاسلام سیدعلی فاطمی‌نیا ، مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم گفت: کارکنان جمعیت هلال احمر با ادارات دیگر فرق دارد و این ها باید به صورت ۲۴ ساعته و در همه حال آماده ارائه خدمت باشند.

او با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل تیم منسجمی برای ارائه خدمات به مردم دارد، ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان در جنگ با کرونا خوب عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه تا ۱۲ فروردین فوت‌شدگان کرونایی بدون غسل و کفن دفن می‌شدند، اظهارداشت: در اوایل پنج خانم و چهار مرد طلبه برای غسل و کفن متوفیان اعلام آمادگی کردند و این افراد بعدها ۱۷ نفر شدند که کار غسل و کفن اموات را انجام می‌دادند.

وی گفت: خدمتگزاری در جمعیت هلال احمر افتخاری است که افراد بدون دریافت هیچ هزینه‌ای خدمت می‌کنند.

امام جمعه بیله‌سوار نیز اظهارداشت: جمعیت هلال احمر سبب شده است که برای روزهای سخت دغدغه نداشته باشیم یا اگر هم دغدغه‌ای باشد، خیلی کم باشد.

حجت‌الاسلام جابر عزیزی افزود: وجود جمعیت هلال احمر به برکت خون شهدا و ولایت فقیه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل