تحول در بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور در دستور کار است


تحول در بخش کشاورزی و امنیت غذایی کشور در دستور کار  است

کرج - ایرنا - رییس فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سراسر کشور با اشاره به حلقه های مفقوده تولید در بخش کشاورزی ، اعلام کرد که این فراکسیون تحول در بخش کشاورزی و ارتقای امنیت غذایی کشور را در دستور کار قرار داده است.

محمد صادقی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در کرج اظهار داشت: فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار به عنوان بازوی قدرتمند اتاق های بازرگانی کشور از سال گذشته پا به عرصه فعالیت گذاشته و با جدیت برای تحول در بخش کشاورزی وتقویت این حوزه تلاش خواهد کرد.

وی بیان داشت : رفع پاره ای عقب ماندگی های اتاق های بازرگانی کشور در بحث کشاورزی و حرکت در حد انتظار برای پیمودن مسیر جهش تولید مهمترین هدف فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار اتاق های بازرگانی است.

صادقی گفت: این فراکسیون با بهره گیری از مشارکت حداکثری کمیسیون های تخصصی صنعت، بازرگانی و کشاورزی و نیز با همیاری تشکل های اقتصادی مرتبط با حوزه کشاورزی تلاش وافری را در جهت تحول در کشاورزی کشور در دستور کار قرار داده است.

وی گفت: هرچند در این راه ممکن است افرادی سود جو و فرصت طلب قصد کارشکنی داشته باشند، اما ما اجازه نمی دهیم این گونه افراد که خود را دایه مهربان تر از مادر می دانند، در مسیر فعالیت های سازنده دست انداز ایجاد کنند.

رییس فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار اتاق های بازرگانی کشور تصریح کرد: اعضای این فراکسیون با رعایت کامل اصول اخلاقی و رفتاری، توسعه کشاورزی را سرلوحه کار قرار داده اند و درپی آن هستند تا در این راستا بستر مناسبی را برای جذب مشارکت حداکثری تولید کنندگان و نخبگان فراهم آورند.
وی ادامه داد: فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار همواره تمام تلاش خود را جهت تامین نیازها و رفع مشکلات بخش کشاورزی به کار خواهد گرفت.
صادقی افزود: ضعف مدیریت در برخی دستگاه های اجرایی از جمله مشکلاتی است که در بحث کشاورزی خودنمایی می کند ، لذا ما در پی آن هستیم تا با مطرح کردن و پیگیری این مشکلات در سطح ملی موانع را یکی پس از دیگری برطرف کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک مدیران و همه دلسوزان واقعی و بی ادعا ، چالش های بخش کشاورزی که از ارکان اصلی اقتصاد و تولید کشور بوده و سالیان متمادی مورد بی مهری قرار گرفته است در مسیر توسعه به معنای کامل کلمه قرار گیرد.
فراکسیون اتحاد برای توسعه پایدار در بهمن ماه ۱۳۹۸ طی نشستی با حضور روسای کمیسیون های کشاورزی اتاق های بازرگانی سراسر کشور در اصفهان با امضای میثاق نامه توسط روسای این کمیسیون ها آغاز به کار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس