تیم شهرداری گنبد برای پیروزی مقابل سایپا آماده است


تیم شهرداری گنبد برای پیروزی مقابل سایپا آماده است

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال برتری شهرداری گنبدکاووس گفت که پس از برتری روحیه بخش هفته گذشته مقابل فولاد سپاهان اصفهان، برای کسب دومین پیروزی در بازی خارج خانه فردا مقابل سایپای تهران آمادگی کامل داریم.

عظیم جزیده سه‌شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای از بین بردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم، در هفته گذشته تمرینات سخت و فشرده زیادی را پشت سر گذاشتیم چون از قدرت تیم سایپا اطلاع داریم و نمی خواهیم با دست خالی از تهران به گنبد بازگردیم.

وی بیان کرد: راهبرد تیم شهرداری گنبدکاووس، سخت کوشی و دفاع از حیثیت والیبال گلستان است و تلاش می کنیم با استفاده از انگیزه بازیکنان جوان و مستعد تیم، مقابل حریفان بازی خوبی همراه با پیروزی به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تیم دست و پا بسته‌ای مقابل حریفان نیستیم و با بهتر شدن روند کیفی بازی‌ها ناشی از کسب تجربه بیشتر بازیکنان جوان، رسیدن به رتبه های بالای جدول را انتظار می کشیم.

براساس اعلام سازمان لیگ برتر والیبال مردان ایران جام سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی، هفته پنجم این مسابقات از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه با برگزاری هفت بازی در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود که تیم شهرداری گنبدکاووس میهمان سایپا تهران است.

تیم شهرداری گنبدکاووس از چهار بازی قبل خود سه شکست و یک برد کسب و با سه امتیاز در جایگاه دهم لیگ ۱۵ تیمی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام