یک غذای ساده اما خطرناکتر از سیگار، بازهم آن را می خورید؟


پیتزا یکی از محبوب ترین غذاها در سراسر جهان است. یکی از پر بحث ترین غذاها که درباره سلامت و غیر سلامت بودن آن بحث زیادی است اما محبوب ترین نوع های آن معممولا از پرضرر ترین ها بریا هر قشر و سنی است.

یک غذای ساده اما خطرناکتر از سیگار، بازهم آن را می خورید؟

پیتزا یکی از محبوب ترین غذاها در سراسر جهان است. یکی از پر بحث ترین غذاها که درباره سلامت و غیر سلامت بودن آن بحث زیادی است اما محبوب ترین نوع های آن معممولا از پرضرر ترین ها برای هر قشر و سنی است.

اگر می خواهید لاغر شوید، اگر می خواهید از بیماری های مزمن جلوگیری کنید، اگر می خواهید بدن سالمی داشته باشید برای همه این ها شما نیازمند یک تغذیه سالم هستید. تغذیه سالم به میزان قابل توجهی به نوع غذا و نوع رژیم غذایی شما بستگی دارد.

یکی از غذاهایی که بسیار از مضرات آن در گوشه کنار می خوانیم اما نمی توانیم آن را از لیست غذاهای محبوب خود حذف کنیم پیتزا است.

اما شاید همین کافی باشد که بدانید طبق مطالعات مرکز تحقیقات و پیشگیری ایلینویز آمریکا نشان می دهد خوردن پیتزا به اندازه سیگار کشیدن برای افراد به ویژه کودکان مضر است. این نوع خوراک علاوه بر افزایش چربی، فشار خون و اضافه وزن، باعث برهم زدن تعادل هورمون های کودکان و کاهش یادگیری در آنان می شود.

معمولا کودکانی که از غذاهای آماده و فست فود استفاده می‌کنند، بسیار خشن و غیر قابل کنترل هستند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

آیا باورتان می شود که تخمه کدو تا این حد مفید باشد؟ | 152.8 هزار استفاده از طلای دست دوم باعث انتقال بیماری های پوستی می شود / تعطیلی کارگاههای تولیدی با خرید طلای بی اجرت | 69.9 هزار صعود افزایش قیمت در انواع پژو 206 | 22.2 هزار پیش بینی عجیب کارشناسان از قیمت روز های آینده طلا | 52.2 هزار 8 کلید طلایی که شما را تا آخر عمر کنار همسرتان خوشبخت خواهد کرد | 31.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام