آتش‌نشانی بجنورد 871 عملیات انجام داد


آتش‌نشانی بجنورد 871 عملیات انجام داد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد گفت: آتش‌نشانان مرکز استان، در نیمه نخست امسال 871 ماموریت عملیاتی برای کمک‌رسانی به افراد سانحه‌دیده در حوادث مختلف شهری انجام دادند.

مجید گریوانی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۵۳۵ واقعه آتش سوزی، آتش نشانان را به صحنه کشاند و ۳۳۶ مورد از ماموریت های آنان نیز مربوط به دیگر حوادث بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آتش سوزی علف های هرز و فضای سبز با ۳۲۰ مورد، بیشترین حوادث آتش سوزی مرکز استان خراسان شمالی را به خود اختصاص داده است و عملیات خاموش کردن آتش ۶۱.۴ درصد از حوادث نیمه نخست امسال را شامل می شده است.

وی خاطرنشان کرد: نیمه نخست امسال حدود ۳۶ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و بر این اساس روزانه به طور میانگین ۲۱۴ تماس ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در هر عملیات بیش از ۱۴۰ میلیون ریال هزینه می شود، اظهار داشت: تماس های غیرواقعی یکی از دغدغه های ما است و امسال ۹۷.۸۶ درصد تماس های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ غیر واقعی و تنها ۲.۱۴ درصد تماس‌ها واقعی بوده است.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: پنج ایستگاه در مرکز استان برای خدمات رسانی در سوانح فعال است و ایستگاه ششم، قرار است در شهرک فرهنگیان راه اندازی شود.

آتش نشانی بجنورد با پنج ایستگاه و ۸۹ نفر نیرو به شهروندان مرکز استان خراسان شمالی خدمات دهی می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد