15 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به سالمندان مددجوی بوشهر پرداخت شد


15 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به سالمندان مددجوی بوشهر پرداخت شد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در 2 سال گذشته 15 میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به چهار هزار و 266 سالمند زیر پوشش این نهاد پرداخت شده‌است.

به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: ارائه خدمات مشاوره‌‍ای به ۲ هزار و ۲۱۵ نفر، تامین تجهیزات پزشکی برای ۳۵۵ نفر به میزان ۴۰ میلیون تومان، معاینات رایگان دوره‌ای پزشکی برای ۲ هزار و ۱۴۵ نفر، پرداخت مستمری به میزان ۶۵ میلیارد تومان، پرداخت انشعاب رایگان آب، برق و گاز به یکهزار و ۸۶۰ نفر، پرداخت فرانشیز درمانی به سه هزار نفر، اهدای جهیزیه به فرزندان ۶۷۰ سالمند به میزان هفت میلیارد تومان و به ارزش سه میلیارد تومان از دیگر خدمات ارائه شده به سالمندان زیر پوشش کمیته امداد در استان بوشهر در۲ سال اخیر است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر ۹ هزار و ۳۴۶ سالمند بالای ۶۵ سال در استان بوشهر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و از ۲۶ خدمت مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

لطفی بیان کرد: مستمری، درمانی و رفع نیازهای توانبخشی، اعطای وام‌های کارگشایی، کمک هزینه ازدواج فرزندان، اعزام به اردوهای زیارتی عتبات عالیات و مشهد مقدس، اشتغال و خودکفایی، نظام وظیفه فرزندان تحت تکفل و مسکن بخشی از خدماتی است که به شکل مستمر به این افراد ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اضافه کرد: امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا، اکرام منزلت سالمندان زیر پوشش بدون حضور فیزیکی انجام می‌شود.

لطفی، توزیع بسته سلامت شامل ماسک، الکل و مواد ضدعفونی و بهداشتی، بازدید از آسایشگاه سالمندان و مددجویان بستری و دلجویی از آنان با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و ارائه هدایایی در قالب کارت هدیه و بهره گیری از ظرفیت سایر سازمان ها در استان را از جمله برنامه‌های کمیته امداد برای تقدیر از سالمندان عنوان کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا