واکسن آنفلوآنزا در منازل خانواده شهدا تزریق می شود


واکسن آنفلوآنزا در منازل خانواده شهدا تزریق می شود

اردبیل - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: واکسن آنفلوآنزا در منازل خانواده شهدا و جانبازان بالای 25 درصد تزریق خواهد شد و نیازی به مراجعه مراکز درمانی نیست.

سعید اوحدی روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: اعضای خانواده شهدا و ایثارگرانی که بیش از ۶۰ سال دارند و افراد حائز شرایط این خانواده‌ها نیازی برای مراجعه به مراکز درمانی ندارند چرا که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته واکسن آنفولانزا در منازل آنها به این عزیزان تزریق خواهد شد.

وی با بیان اینکه در گذشته بیمه خانواده‌های شهدا و ایثارگران با مشکل مواجه بود و آن طور که باید آنها قادر به استفاده از خدمات بیمه‌ای نبودند، اظهار داشت: با تلاش همکاران ۹۰ درصد از مطالبات بیمه دی پرداخت شده تا ارائه خدمات درمانی و پزشکی به خانواده های شهدا و ایثارگران به راحتی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بسط و گسترش روحیه ایثار و شهادت در جامعه از اولویت های بنیاد شهید است، بیان کرد: علاوه بر آن ایجاد رفاه، حل مشکل مسکن و اشتغال خانواده‌های شهدا و ایثارگران از دیگر اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد.

اوتوجه به مسائل فرهنگی را از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و اضافه کرد: این بنیاد امسال همزمان با چهلمین سالگر هفته دفاع مقدس ۴۰۰ هزار برنامه متنوع در قالب ۴۰ عنوان برنامه شاخص در سراسر کشور اجرا کرده است.

معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری نخستین همایش ویژه شهدای منا با عنوان "لاله‌های سفید" و برگزاری همایش سراسری "شکوه ایثار" و تجلیل از مادران و همسران شهدا ادامه داد: امسال برای نخستین بار همایش سراسری "نخبگان" با حضور فرزندان شهدا و ایثارگران به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

اوحدی گفت: با تاسی و پیروی از شهدا و عمل به وصایا و آرمانهای آنها عزت، عظمت و استقلال کشور حفظ و تمامی توطئه ها و شیطنت های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل نیز معرفی نخبگان علمی و فرزندان شهدای موفق در جامعه را ضروری خواند و گفت: در جامعه چنین القا شده که فرزندان شهدا با استفاده از سهمیه رشد علمی کرده اند در حالی که بسیاری از آنها به معنی واقعی کلمه دارای استعدادهای فراوانی هستند و در رشته های مختلف شاهکار کرده و موفق شده اند.

آیت الله سید حسن عاملی خواستار افزایش فعالیت‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شد و افزود: با مشاکت و سرمایه‌گذاری در تولیدات فرهنگی از جمله فیلم سینمایی و مستند می‌توان در بسط و گسترش روحیه ایثار و شهادت در جامعه قدمهای مثمر ثمری برداشت.

وی اظهار داشت: دشمن برای ناکام جلوه دادن نظام اسلامی تلاش می‌کند و برای دلسرد کردن مردم از انقلاب سرمایه گذاری زیادی کرده اما با وحدت و اتحاد مردم و مسوولان این ترفند آنها نیز برملا و روسوا خواهند شد.

وی بیان کرد: همه باید قدردان شهدا و زحمات خانواده‌های آنها باشیم چرا که همه مدیون و مرهون این عزیزان هستیم و امروز هرچه داریم به برکت خون پاک شهیدان است.

سعید اوحدی معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر یک روزه خود به استان اردبیل با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با سه تن از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان اردبیل دیدار کرد.

دیدار با آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حضور در جلسه انعقاد سه تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و بنیاد شهید استان اردبیل برای ساماندهی گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی، تامین مسکن و اشتغال ایثارگران از جمله دیگر برنامه‌های سفر یک روزه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان اردبیل بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری