سپاهان فوتبال را از حالت دوقطبی خارج کرد


سپاهان فوتبال را از حالت دوقطبی خارج کرد

اصفهان-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: باشگاه سپاهان در کشور یک الگو است و فوتبال را از حالت دو قطبی در ایران خارج کرد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد طباطبایی روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان افزود: این باشگاه تنها یک باشگاه ورزشی نیست بلکه یک مکتب ورزشی محسوب می‌شود، مکتبی که ریشه در اعماق تاریخ ورزش استان و کشور دارد.

وی با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان سرمایه های انسانی و پیشکسوتان بزرگی دارد اظهارداشت: افتخار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان قهرمانان، ورزشکاران و سرمایه های انسانی آن است تا شمع وجود این باشگاه روشن بماند.

طباطبایی ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نه تنها افتخار استان است بلکه افتخار کشور محسوب می شود.

وی گفت: این باشگاه سالها توانسته در عرصه های ملی و بین المللی افتخار آفرینی کند و این افتخارآفرینی باعث عزت و غرور ملی شد.

وی تصریح کرد: زمانیکه تیم فوتبال فولاد مبارکه در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جهان حضور داشت نماینده اصفهان نبود بلکه نماینده ملی بود که از حق و حقانیت فوتبال این مملکت دفاع کرد و به جایگاهی رسید که هنوز هیچ باشگاه ایرانی به آن جایگاه نرسیده است.

طباطبایی با بیان اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از باشگاه‌های الگو در کشور است، افزود: این باشگاه فوتبال را از دو قطبی بودن خارج کرد و اکنون این نزدیک به ۷۰ آکادمی فوتبال در کشور دارد که در نوع خودش بی نظیر است و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت این باشگاه در رشته های مختلف باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: امیدوارم با آمدن محرم نویدکیا اسطوره سپاهانی‌ها در راس کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه، دوباره شاهد درخشش طلایی پوشان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

وی گفت: اداره کل ورزش و جوانان در کنار باشگاه های استان از جمله سپاهان وذوب آهن است چراکه باشگاه های اصفهان جزیی از خانواده بزرگ ورزش محسوب می‌شوند.

همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در این نشست اظهارداشت: آماده هر گونه همکاری با اداره کل ورزش و جوانان و در خدمت مجموعه ورزش استان اصفهان هستیم و خودمان را پازلی از پازل ورزشی استان می دانیم.

محمدرضا ساکت افزود: مجموعه فولاد مبارکه سپاهان امتحان خود را در انجام کار مشترک مشارکتی سازنده در بحث های عمرانی، در ورزشگاه نقش جهان و سالن ۲۵ آبان پس داد، توقع داریم این مسیری که با انگیزه آمده ایم اداره کل ورزش و جوانان نیز در کنار ما باشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به انتخاب محرم نویدکیا در راس کادر فنی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: با توجه به اینکه نمونه‌های بسیار متنوع و موفقی را همچون محرم نویدکیا در دنیا شاهد بودیم به این باور رسیدیم که از وی به عنوان سرمربی استفاده کنیم، جلسات متعددی در این خصوص برگزار شد تا وی این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرد.

وی افزود: محرم کامل بر روی فوتبال ایران مسلط است و نقشه راهبردی خوبی را نیز در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: نویدکیا کادر فنی خوبی را در کنار خود پیش‌بینی کرد، همین موضوع سبب می‌شود که در دراز مدت سپاهان بتواند با اتکا به چنین چهره محبوبی به موفقیت‌های گوناگون دست یابد.

سپاهان فصل گذشته با ۴۹ امتیاز در رتبه پنجم لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان اصفهان فعالیت می‌کنند و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی در این خطه وجود دارد، سرانه ورزشی این استان در سال گذشته به ۰.۳۶۵ متر مربع به ازای هر نفر رسید که در مقایسه با سال ۹۲، حدود ۱.۱۱ برابر رشد داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز