مردم کرج با ماندن در خانه به کنترل کرونا کمک کنند


مردم کرج با ماندن در خانه به کنترل کرونا کمک کنند

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از مردم خواست تا با ماندن در خانه به کنترل بیماری کرونا کمک کنند.

غفور قاسم پور روز سه شنبه در جمع مدیران کرج افزود: تنها راهکار خروج از شرایط فعلی مراعات دستورالعمل های بهداشتی است.

وی با اظهار نگرانی از افزایش آمار روزانه مبتلایان به کرونا ادامه داد: مردم با عادی انگاری این بیماری شرایط را نگران کننده نمی دانند و همین امر موجب شده تا قوانین اجتماعی را نادیده بگیرند.

وی افزود: در حالی که پر شدن سقف بستری بیماران در مراکز درمانی گواهی بر افزایش آمار ابتلا است و در این بین پیوستن بیماران مبتلا به آنفلوآنزا نیز تفکیک و درمان را دشوارتر می سازد.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: با تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا به زودی محدودیت هایی را نیز اعمال خواهیم کرد.

همچنین معاون استاندار البرز در نشست شورای معاونان کرج گفت: مهار زنجیره انتقال کرونا و حفظ سلامت شهروندان اولویت است و برای ارتقای کیفیت خدمات شهری در کمترین زمان همه دستگاه‏ ها برای تامین رضایت شهروندان اقدام کنند.

وی با تاکید بر ارایه خدمات غیرحضوری به شهروندان گفت: هوشمندسازی شهرها باید از اولویت ‏های بخش مسکن و شهرسازی و شهرداری‏ها باشد و انتظار می ‏رود که در کنار توسعه شهری، به موضوع هوشمندسازی شهرها هم توجه ویژه شود.

معاون استاندار البرز در ادامه ارتقای سطح زیرساخت های خدمات دولت الکترونیک را موجب کاهش ترددهای درون شهری و برون شهری عنوان و بر ضرورت حرکت سازمان ها به سمت هوشمندسازی تاکید کرد.

وی افزود: هرگونه کاستی ‏ها و نارسایی ‏ها در سطح خدمت رسانی به مردم باید پایش شود و نسبت به رفع آن اقدام شود.

قاسم پور بر ضرورت پایش انتقادات، انتظارات و مطالبات شهروندان و پاسخ به موقع به درخواست های مردمی از بستر توسعه خدمات دولت الکترونیک تاکید کرد.

وی گفت: دریافت و انعکاس انتظارات و مطالبات مردم به ویژه در زمینه خدمات هوشمند در شهرداری ها و دستگاه‏ های اجرایی به منظور ارایه مناسب خدمات به مردم در اولویت باشد.

وی یکپارچه‏ سازی خدمات دولت الکترونیک و تحقق پنجره واحد خدمات دستگاه‏ های اجرایی دولت الکترونیک را الزامی خواند و خواست با ابلاغ بخشنامه ای به ادارات، دستگاه های اجرایی موظف شوند تا سازوکار انتقادات و پیشنهادات مردم را تقویت و تسهیل کنند.

استان البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و در ۲۴ گذشته بیش از ۱۰۰ بیمار در بیمارستاهای استان بستری شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...