معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تعیین شد


معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی تعیین شد

بجنورد- ایرنا - غلامرضا هوایی، با حکم وزیر کشور به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، هوایی دارای مدرک دکترای مهندسی عمران با گرایش سازه است و از سوابق اجرایی وی می توان به ریاست انجمن مهندسی سازه های ایران، مشاورت عمرانی مجلس و نیز مشاورت وزیر و مدیرکل مقررات ملی ساختمان در وزارتخانه های مسکن و شهرسازی و راه و شهرسازی اشاره کرد.

غلامرضا هوایی، که اکنون استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر است نزدیک به ۱۰۰ مقاله علمی و حدود ۴۰ کتاب تخصصی در حوزه های مهندسی عمران نوشته و به عنوان مهندس برتر ملی موفق به دریافت لوح از رییس جمهوری شده است.

وی حدود ۱۰ سال در دهه ۷۰ در حوزه جنوب شرق کشور مدیریت مناطق محروم را برعهده داشته و کارنامه کاری وی با محرومیت زدایی و خدمت و توسعه مناطق محروم گره خورده است.

پیش از غلامرضا هوایی، محسن محمدی، از ۱۱ اسفند ۹۸ و پس از کناره گیری رضا رجب زاده، معاون پیشین هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، به مدت هفت ماه سرپرستی این معاونت را عهده دار بود.

دوم شهریورماه امسال نیز با حکم وزیر کشور، «احمد برادران» به عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی جایگزین ولی الله حیاتی شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید