معاون استاندار: وضعیت مقابله با ویروس کرونا ذر لرستان مناسب نیست


معاون استاندار: وضعیت مقابله با ویروس کرونا ذر لرستان مناسب نیست

خرم آباد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: وضعیت مقابله با کرونا در لرستان مناسب نیست و همچنان برای کاهش شیوع این ویروس مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

محمود ثمینی روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: اطلاع رسانی خدمات دولت به معنای تبلیغ نیست چراکه باید مردم از عملکرد مطلع باشند.

وی گفت: رسانه‌های معاند درصدد فضاسازی علیه نظام هستند و به دنبال ناکارآمد جلوه دادن اقدامات حاکمیت می باشد.

وی افزود: از طرفی فضا سنگین شده و مردم تحت فشار هستند اما در عین حال دورت هم پیگیری های خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر قیمت و بازار امری ضروری است ادامه داد: گرانی در جامعه وجود دارد که مسأله عمومی است و تحت تاثیر تورم و همچنین افزایش قیمت های کلی می‌باشد اما ناراحت کننده تر از گرانی، گران‌فروشی می باشد.

ثمینی اظهار داشت: عده‌ای با فضاسازی علیه دولت سعی در نشان دادن ناتوانی دولت مردان دارند اما منصفانه نبوده و باید مطالب را به طور واقعی به مردم بازگو کنیم.

وی گفت: تفاوت قیمت ها در بازار بسیار فراوان شده و باید رسیدگی شود در این راستا بسیج اعلام آمادگی کرده که از لحاظ نیروی انسانی با همکاری سمت نظارت‌ها را تشدید کند.

وی ادامه داد: مردم باید برخورد با متخلفان و گرانفروشان را ببینند و منصفانه نیست که عملکرد را نادیده گرفته و مورد انتقاد قرار دهند.

معاون استاندار لرستان افزود: افرادی که تخلف کرده باید به مجازات خود برسند تا مردم ببینم که تمام حاکمیت در کنار هم برای کنترل بازار تلاش می کند.

ثمینی اظهار کرد: اگر کالایی افزایش قیمت پیدا می‌کند باید فرآیند افزایش قیمت را به مردم توضیح دهیم تا متوجه جزئیات شود و توضیحات باید به گونه ای باشد که مردم قانع شوند.

وی افزود: برخورد با متخلفان موجب کاهش بار روانی در جامعه می‌شود همچنین تورم به شرایط جهانی بستگی دارد و فشارهای ظالمانه استکبار علیه ایران هم موثر است اما در داخل بی تدبیری برخی ها موجب این تورم می‌شود.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه باید برای برطرف کردن مشکلات در جامعه تلاش کرد گفت: اقدامات برای بازدارندگی گران‌فروشی و برخورد با متخلفان موجب آرامش روانی مردم می‌شود:

ثمینی با اشاره به برگذاری کلاس های حضوری مدارس اظهار کرد: نظارت بر مدارس باید با قدرت ادامه یابد و با مدارسی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.

وی گفت: سلامت دانش آموزان مهم بوده و مردم نباید نگران باشند در این راستا هر خانواده اختیار دارد که حضوری و یا مجازی را انتخاب کند.

وی ادامه داد: وضعیت مقابله با کرونا در لرستان مناسب نیست و همچنان برای کاهش شیوع این ویروس مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به دغدغه مردم برای تهیه واکسن آنفولانزا گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید آخرین وضعیت تهیه و توضیح این واکسن را به مردم توضیح دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران