سهامداران کدام شرکت‌ها بیشترین سود را در بورس داشتند


سهامداران کدام شرکت‌ها بیشترین سود را در بورس داشتند

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی فناوران و بانک خاورمیانه در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۲۳ هزار و ۲۸ واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۹۲ هزار و ۹۰۱ واحد به کار خود پایان داد و ۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸ هزار و ۶۸۳ میلیارد تومان در ۹۸۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد کاوه جنوب کیش، پتروشیمی فناوران و بانک خاورمیانه بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پست بانک ایران، حفاری شمال و سیمان خزر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۰۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۴ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان در ۷۲۵ هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۸ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۵۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و پتروشیمی مارون بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بانک دی، بیمه پاسارگاد و صنعتی و معدنی شمال شرق شاهرود بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا