شمار بازداشتی‏‌های تخلف مالی شورا و شهرداری بوشهر به 21 نفر رسید


شمار بازداشتی‏‌های تخلف مالی شورا و شهرداری بوشهر به 21 نفر رسید

بوشهر-ایرنا- دادستان انقلاب اسلامی بوشهر گفت: شمار بازداشتی‏‌های مربوط به تخلف مالی شهرداری بوشهر با دستگیری پنجمین و ششمین عضو شورای شهر بوشهر به 21 نفر افزایش یافت.

علی حسن پور روز سه‏ شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: : این افراد حسب دستور قضایی بازداشت و تحقیق از آنها توسط اداره کل اطلاعات در حال انجام است.

وی بیان کرد: براین اساس از افراد بازداشت شده ۱۴ نفر از کارکنان شهرداری، یک نفر پیمانکار و ۶ نفر نیز عضو شورای شهر هستند.

وی ادامه داد: عزم دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی برای برخورد با هرگونه تخطی و تخلفی در این زمینه جزم است و هیچ گونه مماشاتی با هیچ فرد و یا گروهی نخواهد داشت.

حسن پور افزود: روز گذشته نیز یکی از معاونان پیشین شهرداری بوشهر دستگیر شده بود.

دادستان بوشهر گفت: در پی رسیدگی به پرونده تخلف‌های مالی در شهرداری بوشهر بررسی‌ها دلالت بر این دارد که اتهاماتی از این حیث متوجه برخی از افراد در شورای شهر است.

حسن پور ادامه داد: رسیدگی به اتهام افراد دستگیر شده در شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب بوشهر در حال انجام است.

دادستان بوشهر گفت: پیش از این نیز در تداوم رسیدگی به پرونده سوء استفاده مالی در شهرداری بوشهر ۱۴ نفر از کارکنان این شهرداری و چهار نفر از اعضای شورای شهر به اتهام اختلاس حسب دستور قضایی از سوی اداره کل اطلاعات این استان دستگیر شده بودند.

وی بیان کرد: این افراد پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان بوشهر قرار دارند و پرونده در شعبه هفتم بازپرسی این دادسرا در جریان رسیدگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن