واکنش ستاره پیشین استقلال به انتقادها از منصوریان


واکنش ستاره پیشین استقلال به انتقادها از منصوریان

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور گفت: علیرضا منصوریان در ذوب‌آهن عملکرد بدی نداشت و برخی انتقادها از این مربی قابل قبول نیست. نوشته واکنش ستاره پیشین استقلال به انتقادها از منصوریان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش ستاره پیشین استقلال به انتقادها از منصوریان

فخرالدینی: انتقادها از منصوریان قابل قبول نیست
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۷
واکنش ستاره پیشین استقلال به انتقادها از منصوریان

میلاد فخرالدینی مدافع راست تیم فوتبال تراکتور گفت: علیرضا منصوریان در ذوب‌آهن عملکرد بدی نداشت و برخی انتقادها از این مربی قابل قبول نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میلاد فخرالدینی در خصوص وضعیت فعلی تراکتور و شروع تمرینات این تیم گفت:

دو، سه روز است که تمرینات تراکتور شروع شده و بازیکنان در همین شروع تمرینات از لحاظ بدنی شرایط نسبتا خوبی دارند. ما کار بدنسازی را شروع کردیم و تلاش می‌کنیم تا شروع مسابقات از لحاظ بدنی و البته تاکتیکی به وضعیت خوبی برسیم. ما در زمان خوبی استارت زدیم و امیدوارم با تلاش و داریت کادر فنی و مسئولان باشگاه، فصل جدید را با تیم قوی‌تری شروع کنیم.

میلاد فخرالدینی در قسمت دیگری از حرف‌هایش ادامه داد:

خوشحالم که فصل گذشته قهرمانی در جام حذفی را به هواداران پرشور تراکتور هدیه دادیم و حالا در فصل جدید دنبال قهرمانی در لیگ برتر و حضور موفقیت امیز در لیگ قهرمانان آسیا هستیم. می‌دانیم که کار سختی در پیش داریم و تیم‌های دیگر هم هزینه می‌کنند ولی هدفمان خوشحال کردن هواداران تراکتور است.

مدافع تراکتور در خصوص اینکه برخی معتقدند منصوریان با توجه به عملکردی که در ذوب‌آهن داشت، یک انتخاب پُرریسک برای تراکتور محسب می‌شود، خاطرنشان کرد:

منصوریان در ذوب‌آهن عملکرد بدی نداشت و از زمانیکه به این تیم اضافه شد در آسیا و لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم. در سال دوم اما تغییراتی در مدیریت رخ داد و در همان هفته اول مدیرعامل را برکنار کردند که این تصمیم درستی نبود. ما در آن فصل با مشکلات مدیریتی مواجه شدیم که این موضوع روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت. من معتقدم انتقادها از منصوریان درست نیست و تراکتور مربی خوبی را استخدام کرده است، امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج