توصیه های آقای گل پیشین پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر


توصیه های آقای گل پیشین پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر

گلزن پرسپولیس در دهه 60، به مهاجم فعلی این تیم توصیه کرد بیشتر از خودش مراقبت کند و مغرور نشود. نوشته توصیه های آقای گل پیشین پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

توصیه های آقای گل پیشین پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر

فرشاد پیوس به عیسی آل کثیر: مغرور نشو، بیشتر تلاش کن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵
توصیه های آقای گل پیشین پرسپولیس به عیسی آل‌کثیر

گلزن پرسپولیس در دهه ۶۰، به مهاجم فعلی این تیم توصیه کرد بیشتر از خودش مراقبت کند و مغرور نشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد پیوس گلزن شماره یک پرسپولیس در دهه ۶۰، امیدوار است شاگردان یحیی گل‌محمدی همانند بازی با السد مقابل پاختاکور ظاهر شوند و جواز صعود به دور بعدی را کسب کنند.

* خوشحالم که پرسپولیس کار سخت را انجام داد و اکنون اصلی‌ترین تیم برای صعود به فینال است. پرسپولیس واقعاً تیم با انگیزه و منسجمی است و خیلی خوب السد را از همان جلو می‌بست.

فرشاد پیوس ادامه داد:

*این تیم در بازی با استقلال خیلی منسجم بوده و پاس‌های زیادی بین بازیکنانش ردوبدل می‌شد. پاختاکور تیم قدرتمندی است که بازیکنانش به خوبی همدیگر را پیدا می‌کنند و با پاس‌های کوتاه و همچنین ارسال از کناره‌ها موقعیت گلزنی روی دروازه حریفان خلق می‌کنند. با این حال امیدوارم پرسپولیس مثل بازی با السد خوب بازی کند و برنده مسابقه شود.

گلزن شماره یک پرسپولیس در دهه ۶۰ گفت:

* عیسی آل کثیر مهاجمی پرتلاش است که برای گلزنی به السد برنامه داشت و با تلاش هم به این مهم رسید. روند عیسی عالی است و خوب کار کرده به او فقط یک جمله می‌گویم که مغرور نشود و برای موفقیت خودش و همبازیانش تلاش کند تا به مراحل بالاتر هم صعود کنند.

فرشاد پیوس گفت:

* سرمربی بازیکنی را به خدمت می‌گیرد معنایش آن است که از او شناخت داشته و به خصوصیات فنی بازیکن اشراف دارد. بازیکن هم باید از نظر روحی و روانی خود را با جو تیم تطبیق دهد که این اتفاق معمولاً در استقلال و پرسپولیس به زمان بیشتری نیاز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس