معرفی پیکاپ جدید جک T9 در نمایشگاه پکن


معرفی پیکاپ جدید جک T9 در نمایشگاه پکن

شرکت چینی جک در نمایشگاه پکن پیکاپ جدید خود بنام T9 را رسماً معرفی کرده است. طراحی این پیکاپ با یک جلوپنجرهٔ بزرگ و خاکستری که در هر طرف آن سه چراغ قرار گرفته است، جسورانه و متفاوت به نظر می‌رسد. از این سه چراغ، بالایی دی‌لایت، وسطی چراغ اصلی و پایینی مه شکن است. … The post معرفی پیکاپ جدید جک T9 در نمایشگاه پکن appeared first on مجله پدال.

شرکت چینی جک در نمایشگاه پکن پیکاپ جدید خود بنام T9 را رسماً معرفی کرده است. طراحی این پیکاپ با یک جلوپنجرهٔ بزرگ و خاکستری که در هر طرف آن سه چراغ قرار گرفته است، جسورانه و متفاوت به نظر می‌رسد. از این سه چراغ، بالایی دی‌لایت، وسطی چراغ اصلی و پایینی مه شکن است. کاپوت T9 هم شکل زیبایی دارد اما طراحی دیگر قسمت‌های آن معمول‌تر است.

معرفی پیکاپ جدید جک T9 در نمایشگاه پکن

کابین پیکاپ جدید جک با یک نمایشگر لمسی بسیار بزرگ به همراه صفحه آمپر دیجیتالی، مدرن و پیشرفته به نظر می‌رسد درحالی‌که تودوزی چرمی قهوه‌ای به همراه ‌تریم چوبی نیز حال و هوای لوکسی به آن بخشیده است. این پیکاپ جدید چینی ۵,۶۲۰ میلی‌متر طول، ۱,۹۶۵ میلی‌متر عرض و ۱,۹۲۰ میلی‌متر ارتفاع داشته و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۳,۴۰۰ میلی‌متر است. طول و عرض قسمت بار T9 نیز به ترتیب ۱,۸۱۰ میلی‌متر و ۱,۵۹۰ میلی‌متر اعلام شده است.

معرفی پیکاپ جدید جک T9 در نمایشگاه پکن

جک برای این پیکاپ جدید دو پیشرانهٔ توربودیزل مختلف را در نظر گرفته است. موتور اول یک نمونهٔ ۲ لیتری با ۱۵۰ اسب بخار قدرت است درحالی‌که دومی از نوع ۲.۵ لیتری بوده و ۱۹۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این موتور قوی‌تر به سامانهٔ چهارچرخ محرک هم مجهز است. انتقال نیروی موتورها نیز توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد.

معرفی پیکاپ جدید جک T9 در نمایشگاه پکن

جک تنها یک نمونه از T9 را در نمایشگاه پکن به نمایش درآورده که قرمزرنگ بوده و لوگوی قرمزرنگ JAC نیز روی درهای آن به چشم می‌خورد. این نمونهٔ نمایشی همچنین به تجهیزات اضافی مثل باربند با چراغ‌های LED روی آن و نگه‌دارندهٔ چرخ زاپاس در قسمت بار هم مجهز است. جک T9 از اواخر امسال به بازار خودروی چین عرضه خواهد شد.

معرفی پیکاپ جدید جک T9 در نمایشگاه پکن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارمنستان 4 روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد