ماشین‌آلات راهداری در جاده اردبیل _ سرچم افزایش می‌یابد


ماشین‌آلات راهداری در جاده اردبیل _ سرچم افزایش می‌یابد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از اختصاص و خرید چندین دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری به شهرستان کوثر در ماه‌های آینده برای افزایش خدمات بویژه در جاده سرچم - اردبیل خبر داد.

به گزارش ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی روز سه‌شنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کوثر اظهارداشت: برای تامین ایمنی رانندگان در جاده اردبیل - سرچم به عنوان اصلی‌ترین راه ارتباطی استان اردبیل به مرکز کشور تلاش می‌شود.

وی همچنین افزود: ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها از جمله بازسازی و بهسازی راه‌های روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می‌شود.

وی گفت: بر این اساس طرح ابرار با هدف ارائه خدمات راه‌سازی در مناطق محروم روستایی استان اردبیل اجرا می‌شود تا علاوه بر رفع مشکل تردد و دسترسی اهالی به مرکز بخش برای تامین مایحتاج خود ساکنان روستاها صاحب یک راه ایمن و قابل تردد در تمام فصول سال شوند.

ماشین‌آلات راهداری در جاده اردبیل _ سرچم افزایش می‌یابد

فرماندار کوثر نیز در این آیین گفت: راه‌های روستایی از جمله روستاهای رستم‌آبادو گزور سفلی فاقد آسفالت بوده و راه‌های ارتباطی گیوی - فیروزآباد نیز دارای جاده نامناسب از نظر آسفالت دارد که برای رفع این مشکل نیازمند همکاری مسوولان ذیربط هستیم.

وحید کنعانی افزود: حذف نقاط حادثه‌خیز، نصب گاردریل و افزایش ایمنی جاده‌ها نیز باید در اولویت برنامه‌ها برای افزایش خدمات بهتر به مردم باشد.

در این آیین مهندس فریادی به عنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کوثر معرفی شد.

استان اردبیل در مجموع ۶ هزار و ۳۷۳ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی است.

از چهار هزار و ۷۵۱ کیلومتر راه روستایی این استان ۲هزار و ۷۳۶ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حل این معما کار هر کسی نیست!!