دلبری آسیایی ستاره جدید پرسپولیس


دلبری آسیایی ستاره جدید پرسپولیس

سعید آقایی مدافع تیم پرسپولیس نمایش درخشانی را مقابل السد ارائه کرد. نوشته دلبری آسیایی ستاره جدید پرسپولیس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دلبری آسیایی ستاره جدید پرسپولیس

درخشش آسیایی سعید آقایی دو پا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ | ۹:۳۰
دلبری آسیایی ستاره جدید پرسپولیس

سعید آقایی مدافع تیم پرسپولیس نمایش درخشانی را مقابل السد ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آقایی مدافع سمت چپ تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی قبلی با مصدومیت بازی کرده بود، این بار هم در ترکیب اصلی سرخ ها قرار گرفت و توانست در کارهای دفاعی و هجومی روز خوبی را سپری کند. او ۸ کنش دفاعی ثبت کرد که شامل چهار توپگیری بود و این در حالی رقم خورد که در سمت او اکرم عفیف و پدرو میگل به عنوان دو بازیکن خوش تکنیک حضور داشتند.

سعید آقایی در حمله هم موثر ظاهر شد و توانست به عناصر هجومی تیم پرسپولیس کمک کند. وی که با احسان پهلوان زوج خوبی را در جناح چپ تشکیل داده، به حمله اضافه می‌شد و با ارسال های خود روی دروازه خطرهایی را ایجاد می‌کرد، اتفاقی که منجر به خلق دو موقعیت شد که برای یک مدافع کناری آمار قابل توجهی به حساب می‌آید.

این ستاره تبریزی در دوئل ها نیز عملکرد موفقیت آمیزی داشت و از ۴ تقابل سربلند بیرون آمد تا با نمره بسیار خوب زمین را ترک کند و به عنوان یکی از بهترین خریدهای تابستانی پرسپولیس، به استقبال بازی یک چهارم نهایی برود. نکته ویژه درباره او این است که می‌تواند سانترها را با پای راست هم ارسال کند و همین ویژگی سبب شد تا امروز در چند مورد بدون تعلل توپ را روی دروازه بفرستد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است