اخبار کوتاه استان بوشهر


اخبار کوتاه استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان بوشهر روز سه شنبه اخباری تهیه و ارسال کرده‌اند که شماری از آنها در بسته زیر تقدیم مخاطبان شده‌است.

سارقان احشام در دیلم دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: دو سارق احشام در کمتر از یک‌ساعت پس از سرقت در ایستگاه بازرسی شهید موسوی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رضا اسماعیلی روز سه شنبه در این ارتباط افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید موسویدر حین کنترل ورود و خروج خودروها به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اظهارداشت: در بازرسی انجام شده با هوشیاری و تیزبینی مامورین دو نفر که در روستای بوالفتح بخش امام حسن اقدام به سرقت احشام و مغازه کرده بودند ، به همراه احشام و اموال سرقتی دستگیر شدند.

اسماعیلی گفت: متهمان جهت بررسی سرقت‌های احتمالی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی دیلم افزود: در دو ماهه اخیر ۱۰ سارق توسط ماموران پرتلاش ایستگاه بازرسی شهید موسوی این شهرستان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

کشف جسد در ساحل بندر دیر

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: جسد یک مرد ۳۵ ساله در کنار ساحل بندر دیر کشف شد.

حسین ناظمیان پور روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: با تماس با مرکز پیام فوریت های پزشکی ۱۱۵ شهرستان دیر مبنی بر کشف جسدی در کنار ساحل ، بلافاصله نیروها برای بررسی وضعیت علایم حیاتی به محل اعزام شدند.

وی گفت: جسد مربوط به آقایی در حدود۳۵ سال و با لباس رسمی است که در کنار ساحل به شکم افتاده است و با توجه به کبودی کامل صورت و تورم دست ها و وضعیت چشم بنظر می رسد مدت زمانی از مرگ وی گذشته است .

نظارت جدی بر بازار نوشت افزار دیلم می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم استان بوشهر گفت: در طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس، نظارت جدی و مستمر بر بازار نوشت افزار و لوازم‌التحریر در این شهرستان می‌شود.

اصغر افتخاری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای صیانت از حقوق مصرف کنندگان ، طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس بمنظور کنترل قیمت اقلام موردنیاز دانش آموزان از اول شهریور امسال آغاز شد و تا دهم مهر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی بصورت منظم و مستمر جهت نظارت جدی بر بازار لوازم التحریر دانش آموزان و تسریع در اعمال قانون برای متخلفان با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط بویژه تعزیرات حکومتی دایر شده است.

افتخاری یادآورشد: تاکنون ۵ پرونده تخلف صنفی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دیلم خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و یا حضوری به این اداره مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟