برخی کاستی ها سبب قضاوت های نادرست از خمینی شهر نشود


فرماندار خمینی شهر گفت: بزرگ جلوه دادن معایب یک شهر، قضاوت های نادرستی را در پی خواهد داشت.

علیرضا بصیری، امروز (دوشنبه- ۷ مهر ماه) در آیین گرامیداشت روز آتش نشان ضمن تبریک ۷ مهر، اظهار کرد: شاغل شدن در این شغل بسیار پر مسئولیت است چرا که جان آتش نشانان هر لحظه در خطر بوده و خدمات بسیار زیادی را در حوادث گوناگون به مردم ارائه می دهند.

وی افزود: نمونه این جان فشانی ها را در ماجرای پلاسکو دیدیدم که آتش نشانان پروانه وار بر دل آتش زدند و جان خود را تقدیم سلامت و امنیت مردم کردند. لازم است جامعه و مسئولان قدر زحمات آنها را بدانند و از آنها حمایت و پشتیبانی کنند.

به گزارش ایسنا، فرماندار خمینی شهر با تاکید بر پتانسیل های گوناگون شهرستان در همه زمینه ها گفت: با وجود همه پتانسیل ها معایبی نیز وجود دارد که نباید باعث جلوگیری از پیشرفت شهر شود.

بصیری گفت: عزاداری های این شهر ویژه است و باعث شده همه ساله از شهرستان های دیگر نیز مهمانان زیادی داشته باشیم. امسال با وجود مشکل کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام سوگواری بسیار حائز اهمیت بود. بسیاری از هیئات مذهبی موارد بهداشتی را رعایت کردند و تعداد کمی نیز رعایت نکردند و این نباید باعث شود شرایطی ایجاد شود که قضاوت های بی جایی در خصوص این شهر وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: مردم خمینی شهر همیشه هم پای نظام بوده اند. محرم امسال اتفاقات خوبی چون نذر ماسک، نذر خون و نذر تکیمل بیمارستان ساعی با کمک ۹ میلیارد تومانی خمینی شهر ها رقم خورد. بزرگ جلوه دادن معایب یک شهر، قضاوت های نادرستی را در پی خواهد داشت.

بصیری با تاکید بر ممنوعیت پیاده روی اربعین گفت: امسال هیچ گونه راهپیمایی در روز اربعین نه در کشور عراق و نه ایران شکل نخواهد گرفت. انتظاری که مردم دارند این است که شهروندان برای حفظ سلامت جامعه با اجرای این طرح همکاری کرده و ارگان های امنیتی شهر اجازه تشکیل این تجمع را نخواهند داد.

وی افزود: وضعیت کل کشور قرمز است و استان هایی چون تهران و اصفهان شرایط خوبی ندارند. ظرفیت بیمارستان ها مشخص است و امکان بستری بیش از حد ظرفیت را نداریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر