تراکم جمعیت بالای خمینی شهر دلیل آمار بالای بیماران کرونا در شهرستان است


تراکم جمعیت بالای خمینی شهر دلیل آمار بالای بیماران کرونا در شهرستان است

معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: بلوارهای هاتف و عطار با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در خمینی شهر افتتاح شد.

حجت الله غلامی، امروز (دوشنبه- ۷ مهر ماه) در آیین افتتاح بلوارهای هاتف و عطار خمینی شهر گفت: در هفته دولت ۱۸۸۴ پروژه در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و در ادامه افتتاح پروژه ها در هفته دولت هر هفته یک پروژه در یکی از شهرستان های استان به بهره برداری می رسد.

وی دو پروژه بلوارهای عطار و هاتف را مقدمه توسعه شهری دانست و اظهار کرد: این دو خیابان در یکی از محلات پر جمعیت و محروم خمینی شهر احداث شده و تاثیر بسزایی در توسعه این محله خواهد داشت. امیدواریم با افتتاح این دو پروژه سایر خدمات شهری نیز در این محله توسعه یابد.

به گزارش ایسنا، معاون عمرانی استانداری اصفهان میزان اعتبار این پروژه ها را ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این دو بلوار با هدف افزایش ایمنی، کاهش ترافیک شهری و تسهیل در تردد انجام شده و عملیات های زیرسازی، جدول گذاری، اجرای زهکش و بیس، لوله کشی فضای سبز و آسفالت احداث شده است.

وی افزود: قطعا هماهنگی تنگاتنگی باید بین مدیریت اجرایی شهرها باشد تا امکان به ثمر نشستن پروژه ها فراهم شود. همچنین فرمانداران در این هماهنگی نقش مشهودی دارند.

غلامی با اشاره به تراکم جمعیت خمینی شهر اظهار کرد: خمینی شهر بیشترین تراکم جمعیت را در استان دارد و باید زیرساخت های توسعه شهری در آن فراهم شود.

وی در خصوص گزارش پخش شده از شهرستان خمینی شهر گفت: متاسفانه گزارشات غلطی در خصوص بیماری کرونا از شهرستان خمینی شهر پخش شده است. اگر تعداد بیماران مبتلا در خمینی شهر آمار بالایی دارد دلیلش تراکم جمعیت بالای شهرستان است که در کلان شهر اصفهان هم این میزان تراکم جمعیت را نداریم. قطعا رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و نظارت مستمر بر اجرای دستورالعمل ها می تواند اثر بیماری را کاهش دهد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش