تاثیر مناظرات انتخاباتی در آمریکا بر روی 10 درصد مردم


تاثیر مناظرات انتخاباتی در آمریکا بر روی 10 درصد مردم

مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ تغییرات زیادی در اذهان آمریکایی ها ایجاد نمی کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ تحلیلگر مسائل سیاسی گفت مناظره انتخاباتی بایدن و ترامپ تغییرات زیادی در اذهان آمریکایی ها ایجاد نمی کند.
دیوید رونالد افزود مناظرات انتخاباتی سبب می‌شود مردمی که می‌خواهند رای دهند بیشتر وارد موضوع شوند و آن را لمس کنند. هر مناظره انتخاباتی این کار را انجام می‌دهد. ام آنچه مناظرات انتخاباتی انجام می‌دهند این است که تغییرات زیادی در اذهان ایجاد نمی کنند. به طور قطع در مبارزات انتخاباتی کنونی ریاست جمهوری در آمریکا تنها ۱۰ درصد رای دهندگان هستند که هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته اند.


وی تصریح کرد اگر نگاهی به اطلاعات موجود و دانش سیاسی داشته باشیم به این موضوع می‌رسیم که مناظرات انتخاباتی نمی‌توانند سبب تغییر زیادی در آراء شود. افراد زیادی می‌توانند این مناظرات را تماشا کنند. آن‌ها می‌توانند نظرات خود را در توئیتر اعلام کنند. اما بسیار دشوار است که تصور کنیم که مناظرات انتخاباتی سبب تغییرات زیادی شود.
این تحلیلگر گفت به نظرم حامیان رئیس جمهور ترامپ معتقدند او فرد قدرتمندی است. او فرد مناسب است و جوبایدن فردی ضعیف است و مطالبی را پنهان می‌کند. از طرف دیگر معتقدم حامیان جوبایدن که مناظرات را تماشا خواهند کرد خواهند گفت ما او را می‌شناسیم او فرد قدرتمندی است. او فردی آرام و اتحاد بخش است. از نظر آن‌ها ترامپ فردی فاسد است. به نظرم هر دو طرف مدعی برنده شدن در انتخابات هستند.
وی گفت انتظار دارم در این مناظره جو بایدن بیشتر درباره موضوع فرار مالیاتی رئیس جمهور ترامپ صحبت کند. او بیشتر درباره متحد کردن آمریکا صحبت خواهد کرد. او درباره آرام کردن وضع موجود صحبت خواهد کرد. از طرف دیگر انتظار دارم رئیس جمهور ترامپ درباره قانون و نظم صحبت کند. او ممکن است درباره موضوع تعقیب قانونی صحبت کند. صحنه کلی نشان می‌دهد که برخی افراد مضطرب هستند و هنوز تصمیم گیری نکرده اند.
این تحلیلگر افزود ما شاهد وضع همه گیری کرونا در آمریکا هستیم. اقتصاد در وضعیت بدی است. ما شاهد ناآرامی‌های مدنی در آمریکا هستیم. ما شاهد موضوع تغییرات آب و هوایی و آتش سوزی هستیم. ما مضطرب هستیم. به نظرم ما به دنبال فردی هستیم که اوضاع را بهتر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟