ژان میشل آئولاس: روز جمعه، آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی برای باشگاه لیون خواهد بود


ژان میشل آئولاس: روز جمعه، آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی برای باشگاه لیون خواهد بود

باشگاه هایی که خواهان بازیکنان لیون هستند، باید تا پیش از روز جمعه، انتقال آن ها را نهایی...

ژان میشل آئولاس اظهار داشت که روز جمعه برای باشگاه لیون به منزله روز آخر بازار نقل و انتقالاتی خواهد بود و پس از آن این باشگاه فرانسوی هیچ فعالیتی در زمینه خرید و فروش بازیکن نخواهد داشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، حسام عوار و ممفیس دیپای، دو بازیکن المپیک لیون هستند که گمانه زنی های زیادی در خصوص انتقالشان به باشگاه دیگر مطرح شده است. جدی ترین مشتری عوار، آرسنال است و از سوی دیگر دیپای هلندی نیز، در رادار بارسلونا قرار دارد. با این حال، طبق گفته های رییس باشگاه لیون، آرسنال و بارسلونا تا روز جمعه برای خرید بازیکنان مدنظر خود از باشگاه فرانسوی، فرصت خواهند داشت. آئولاس گفت:

ما به بازیکنان تیم خود اطلاع خواهیم داد که اگر جدایی آن ها از باشگاه تا پیش از روز جمعه نهایی نشود، نمی توانند تیم را ترک کنند. بنابراین پنجره نقل و انتقالاتی برای ما، در روز جمعه بسته خواهد شد و فکر می کنم من این پیشنهاد را فردا (سه شنبه) با جونینیو (مدیر ورزشی لیون) و رودی گارسیا مطرح خواهم کرد چرا که از نظر من موضوع قابل درکی است. همه افرادی که حسن نیت دارند می توانند ببینند که این مسائل تمرکز تیم را از بین برده و در نتایج تاثیرگذار بوده است. البته کسب نتایج ضعیف می تواند به مسائل دیگر نیز مربوط باشد. در هر حال، بازیکنانی که پس از روز جمعه، در لیون حضور داشته باشند، این تیم را ترک نخواهند کرد.

همچنین بخوانید:

آئولاس: پیشنهاد آرسنال برای جذب عوار؟ ارزش عوار خیلی بیشتر از پیشنهاد آن ها است آئولاس، رئیس لیون: انتقال دیپای به بارسلونا با توجه به بودجه آن ها غیرممکن است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا