جنبش نجباء عراق: حمله راکتی به یک منطقه مسکونی فتنه شیطان بزرگ است


جنبش نجباء عراق: حمله راکتی به یک منطقه مسکونی فتنه شیطان بزرگ است

دبیر کل جنبش نجباء عراق حمله راکتی به یک منطقه مسکونی در بغداد را فتنه شیطان بزرگ آمریکا دانست.

جنبش نجباء عراق: حمله راکتی به یک منطقه مسکونی فتنه شیطان بزرگ است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جنبش نجباء عراق به حمله راکتی به یک منطقه مسکونی در بغداد واکنش نشان داد.

بر این اساس، اکرم الکعبی، دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی النجباء عراق به شلیک دو راکت کاتیوشا به یک منطقه مسکونی در نزدیک فرودگاه بغداد که کشته شدن ۵ زن و کودک منجر شد واکنش نشان داد و آن را توطئه آمریکا دانست.

بر این اساس، الکعبی اعلام کرد: دو روز پیش درباره شیوه‌های خصمانه و حیله‌گرانه شیطان بزرگ برای ایجاد هرج و مرج و استفاده از همه ابزار‌های پلید و ناپاک در فتنه انگیزی برای دستیابی به اهداف خبیثش هشدار دادیم و جنایت فجیع دیروز (روز دوشنبه) و حمله به مردم بی گناه و شهادت چند عضو یک خانواده، مغایر با شریعت اسلامی و مغایر با همه ادیان آسمانی و اصول انسانی است.

وی خاطر نشان کرد: ما خواهان تحقیق شفاف و علنی هستیم تا ملت عراق از نقش پلید طرف‌های دشمن عراق و ملت آن آگاه شود. ما از تشکیل یک کمیته در این خصوص حمایت می‌کنیم و می‌خواهیم دستگاه قضایی نقش اساسی در آن برای برملا کردن واقعیت‌ها داشته باشد تا مردم صداقت و بی گناهی سلاح مقاومت را درک کنند و معلوم شود چه کسانی در پس این حملات برای برهم زدن محاسبات و حمله به بی گناهان برای دستیابی به مقاصد پست خود هستند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس