پرداخت سه ماه کارانه کادر درمان از فردا


پرداخت سه ماه کارانه کادر درمان از فردا

وزیر بهداشت به صورت سر زده و بدون حضور هیچ کدام از مسئولان دانشگاهی، محلی و استانی از بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه بازدید و با پرسنل این بیمارستان گفتگو کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سعید نمکی در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی اظهار داشت: هدف از این بازدید، تشکر از زحمات شبانه روزی و بی دریغ کادر بهداشتی و درمانی از خانه های بهداشت تا بیمارستان های تخصصی کشور است که در این ایام سخت و سهمگین مبارزه با کرونا، تلاش وافری داشته اند.

وی افزود: به شدت مدیون زحمات نیروهای بهداشتی و درمانی هستیم. مدت ها بود که پرداخت کارانه آنها با تاخیر انجام می شد و خوشبختانه با پیگیری های مستمر و دستور رییس جمهور توانستیم در این هفته منابعی را جذب کنیم و از فردا سه ماه از کارانه پرستاران و پزشکانی که در بیمارستان ها فعالیت دارند و موارد دیگری از جمله معوقات پزشکان خانواده پرداخت می شود.

وزیر بهداشت در خصوص مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه گفت: از الان دستور پیگیری مشکلات این بیمارستان را می دهم . پزشک جراح بیمارستان درخواست تهیه و نصب سی تی اسکن برای تسریع در تشخیص را داشت که پیگیری خواهیم کرد و دستور می دهم که فردا گروهی برای بررسی مشکلات اکسیژن ساز به این بیمارستان بیایند تا نواقص برطرف شود.

منبع: وبدا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط